Oct 23, 2002

درد دل

امروز بخدا روي دنده راست پاشدم!ولي نميدونم چرا ماتم گرفتم.پريروز که مثلا عيد بود توي چنان ترافيکي گير کردم که تا عمر دارم فراموش نميکنم.اينم لابد از مزاياي جشن و سروره!توي اين ترافيها آدما مثل يه تيکه آهن هر کدوم ميخوان از اون يکي سبقت بگيرن انگار مسابقس. پس ديگه جايي براي دوست داشتن همنوع نميمونه.هر کي زودتر برسه اون برندس.اما به کجا؟ به چي ؟مقصد کجاست؟خوردن؟خوابيدن؟خنديدن؟گريه کردن؟ همه توي اين شلوغي تنهان.حتي جفت تاي به ظاهر عاشق هم .....من اينو تو چشم هاشون ميخونم.زندگي تکراري....مسير تکراري ....کارهاي تکراري....جاهاي هميشگي...لامپاي نئون چشمک زن..آدمهاي له شده توي اتوبوس...قلبها يخ کرده.دستها يخ کرده .نگاه ها منجمده.
ميگن براي رسيدن به عشق خدائي اول بايد عشق زميني رو تجربه کرد.کدوم عشق ؟ کجاست ؟ چرا من نميبينمش ؟ خدايا چي به سر من و بنده هاي تو اومده ؟ مگه تو عشق رو نيافريدي ؟....پس چرا گم شده ؟چرا هر چي ميگرديم کمتر پيدا ميکنيم.؟مثل يه پوسته خالي شدم.خالي خالي...خسته شدم .از اين زندگي کوکي در کنار اين آدم هاي کوکي.اين وسط اگه کسي هم پيدا بشه که مثل بقيه فکر نکنه باز فداي جماعت ميشه .مگه تا کي ميشه خلاف جهت آب شنا کرد....؟
دلم براي آدم هاي تنهاي دور و برم ميسوزه.من ميون اين آدم هاي تنها؛....... از همه تنها ترم.
خدايا . خدايا خودتو به من نشون بــــــــــــــــده...................

8 comments:

آراد said...

به زودي

. said...

تازه امروز بود كه از طريق نوشته هات باهات آشنا شدم ، آشنايي غريبيه توي جايي كه همه چيش صفر و يكه ، آدم چه خوب ميتونه كسي رو پيدا كنه كه يك بودن و يكي شدن رو حس كنه

. said...

و چه حس خوشاينديه در سرزمين دود و آهن ، ترافيك و عيد، چراغ چشمك زن و قلب مالامال از تپش" يك " رو به تجربه بشينيم . و اين " يك " هيچوقت تنها نيست.
   

gharibeh said...

salam
man dafe avvalame az in weblog didan mikonam.
ye tosieh daram baratoon khaheshan enghadr na omid fekr nakonid ki gofte eshgh vojood nadare chera hamishe manfi fekr mikonid in" degmatisme neghabd dar ro az zendegitoon hazf konid

ahoo khanum said...

salam ahoo joon, nemidunestam ye ham jense dige inja daram ;) , az ashnaee bahat khoshvaqtam, dar zemn dorosteh ke adama yakhan ama gaahi yeki mituneh ba garmaash yakhe hamaro aab koneh o dobareh eshq to ragaye hame jaari beshe, ziad sakht nagir aziz,

ahoo khanum said...

dar zemn az onvane webloget kheili khosham omad ::) sabz bashi hamishe

arad said...

omidvaram be zoodi har arezooe dari khoda behet bede

mina said...

سلام من عسل بانو ی وبلاگ آزاد مردم امروز برای اولين بار از اين طريق باهات آشنا شدم خيلی قشنگ و با احساسه آدم ميتونه حس کنه که خيلی هم تنها نيست ميشه فهميد که کسان ديگری هم هستن که دوست دارن قشنگی سحر محبت و صفا ی زندگی رو لمس کنن با تمام وجودشون و خودشون هم اين خصوصيات رو دارن موفق باشی عزيزم اگه دلت خواست به آزاد مردم سر بزن نوشته های من اونجا ست شايد خوشت بياد خداحافظ

Free counter and web stats