Nov 25, 2002



خوبه خبرای مربوط به برندگان مسابقات بهترين وبلاگ رو هم خونديم.البته به نظر من جدای از جنبه رقابتی و مشوقی قضيه اين برنده شدن و برنده نشدن توی وبلاگ نويسی معنی نداره چون همه ما به قول بهرام بيضايی برای اين مينويسيم که فشار روی قلبمون رو سبک کنيم.
حالا ديگه هر کی با هر روشی که دوست داره اين کارو ميکنه و با هر روشی که ازش برمياد.
بعدشم اینکه من چند روزه یه سوالی رو توی پرشین تاک مطرح میکنم که هیچکس نمیتونه بهش جواب بده و این برای من جای تعجبه که میون این همه وبلاگ نویس و وبلاگ خون که همه ادعای روشن فکری و آگاهی هم میکنن (بهتون برنخوره خود منم جزو همین خونوادم) واقعا حوصله جواب دادن ندارن یا اینکه جوابشو نمیدونن.
این ی لعنتی هم دوباره اینجوری شد...
راستی هوا هم امروز بالاخره هوای پاییزی شد.نمردیم و بارون پاییزی امسالم دیدیم البته اگه تا قبل از دیدن برف زمستونی امسال از آلودگی هوا سقط نشیم خوبه.
من دیگه نمنویسم.این ی اعصابمو خورد کرد.خدا یه عقل درست حسابی به من و یه....هرچی دلتون میخواد درست حسابی هم به شما بده!!

4 comments:

شبهای مسکو said...

متشکرم! نسبت شبها و روزهای مسکو اينه که 1_ ايشان استاد بنده هستند. 2_ هر دو ايرانی هستيم و ايران را دوست داريم ولی درباره روسيه می نويسيم!
باز هم به من سر بزنيد.

احسان said...

سلام . خوبی آهو ؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود . چند وقته سرم شلوغه !! تو هم که تا من نیام به من سر نمیزنی !! تازه اونم که میای یه ممنونم سر زدی میگی و میری . میدونی آخریت باری که به بلاگم اومدی 15 ابان بوده !!! راستی یه تغییراتی میبینم . ساعت نو مبارکه !! شاد و پیروز باشی . بای بای

احسان said...

دوباره سلام !! الان دیدم 19 ابانم اومده بودی ! گفتم بیام بهت بگم نگی دروغگی ام !! اما بازم خیلی دیره . قبلانا زود زود میومدی . بد عادتمون کردی دیگه . بای بای

علیرضا said...

میتونم بپرسم سوالتون چیه؟شاید خدای نکرده جوابشودونستم.

Free counter and web stats