Nov 30, 2002

چيکار کنم من اينم...
تنها که توي خيابون راه ميرم پاهامو محکم ميکوبم زمين و سرمو بالا ميگيرم.اگه مردي با نگاه هيزش بخواد نگاهم کنه از خشونت و بي اعتنايي نگاهم ميفهمه که نميتونه منو با بار سنگين نگاهش مغلوب کنه.
اما وقتي با اون زير بارون راه ميرفتم کفشم همش ليز ميخورد!و بازوي منو ميگرفت که نيفتم!
نفس کار خيلي خنده داره اما اون لحظه خوب بود.با هم به ليز خوردن هاي ناشيانه من ميخنديديم و اون لحظه خوب بود.آخه يکي نيست بگه تو با قد۷۰/۱ متر ديگه چکمه پاشنه ۵ سانت پوشيدنت چيه!
:: خانمها حتی در مواقعی که نیازی به کمک ندارند مردان را به کمک کردن تشویق می کنند تا از علاقه آنان به خود مطمئن شوند::
نمی خوام در مورد درست و غلط بودن جمله بالا بحث کنم.اما خوب یه جورایی احساس می کردم همین طوره!

هنوز که هنوزه ازم ميپرسه چکمه هاتو بردي کفاشي زيرش لژ بزنه؟ و من با خنده ميگم :نه
آخه اون لحظه رو دوست دارم..
چيکار کنم من اينم...

8 comments:

ahena said...

اي آهوي وحشي كز من گريزاني- در ديه پيدايي در سينه ينهاني - شور آفرين چو ني شيرين تز از جانهي - باغ غزلخواني ...

ahena said...

در ديده پيدايي در سينه پنهاني

... said...

حس زيباي دوست داشته شدن قدرت هركاري رو به آدم ميده و توجيح انكار ناپذير ي بر كردار ما خواهد بود حتي پوشيدن كفشي با پاشنه هاي 5 سانتي . شاد باشي و هميشه تكيه گاهي كه بر آن تكيه كني با تو همره باد....

eskandar said...

باز هم سلام چون دوست دارم همه  یاد بگیرن هر

شروعی با سلام  زیباتره که  متاسفانه شما در اظهار

نظر راجع  به  یادداشت " به  همین سادگی " از من

دریغ کردین . البته این مشکل همه  وبلاگ نویسا  در

این  محیط  ادبیه!! ختم کلام این که پرونده و مستندات

این رویداد تلخ در نیروی  انتظامی  منطقه مورد نظر

موجوده . امیدوارم شما شادکام باشین و ممنون از

توجهتون  به  مطالبم.

هنرمند با مردم  بی هنر > به  فرجام  هم خاک  دارد به

سر >  ولیکن زآموختن  چاره نیست > که  گوید که دانا

و نادان  یکیست ؟ > فردوسی علیه الرحمه

دخترگل said...

سلام عزيزم
مطالبت خيلي قشنگه.
اميدوارم موفق باشي.
راستي!
منم سرمو ميگيرم بالا و راه ميرم.
وباز هم منم دوست دارم يه مرد حمايتم كنه.
شايد خيلي ها اينو به زبون نيارن ولي همه زنها اين حمايتو دوست دارن.

خوندمت!
بخونم!!!!!!!!!!!

حسين said...

شايد همه اينطوري باشن....ماها هم شايد دلم بخواد با اينكه مي دونيم شما مي تونين بدون كمك ما كار خودتون رو كنين باز هم تويه كاراتون فضولي مي كنيم...همه همينطوورن....باز هم اونورا بيا

آوات said...

قد بلندی هااااا :)

Arad said...

Security yadetun nare

Free counter and web stats