Nov 6, 2002

کجاست جای من ؟

خياط لباس مردم ، خودش لخت و عوره !

اين جمله حکايت منه! امروز دلم گرفته.حوصله نوشتن در مورد عشق رو هم ندارم. امروز رو به من ببخشيد.خوب منم آدمم ديگه.فکر ميکنم هورمونهاي افسردگي خونم زياد شدن! اصلا چي گفتم. راستي تا حالا شده حس کنين عمرتون داره تلف ميشه؟واي چي دارم ميگم.فکر کنم ادامه ندم بهتره.بقيش تو دلم بمونه........
چند وقت تو خودم گم ميشم.دوباره رو براه ميشم.ميدونــــم!چه کنيم ديگه هر مريضي درد خودشو بهتر ميدونه.

ميخوام نزديک سحر
سينه مو پاره کنم
دلمـــــــو در بيارم
غمشـــــــــــو چاره کنم.............

10 comments:

Ehsan said...

salam , khoobi ? mibakhshid ke fonte farsim kharabe felan . mamnoonam bad az modatha dobare pishe man oomadi . rasti ahoo be manam yad midi che tori to blogam ahang bezaram ?! mersi , bye

جهان بی کَس said...

سلام یکی دوبار به اینجا سر زده بودم گفتم این بار سلامی عرض کنم .. شاد باشید و نماز روزه هاتون در این ماه مبارک قبول درگاه حق.. بدرود

afshin said...

salam
nakone mikhay to ham khodaye nakarde par bekeshi ina ro neveshti?

ahoo khanum said...

salam ahoo joon, bebin hamun moqe ke fekr mikoni omret talaf shode o hich kari nakardi, in yani hame chi, yani inkeh talasetu 2 barabar mikoni ta razi beshi,

ahoo khanum said...

va ama miduni adamaee ke raazian az zendegishun hichvaqt rooheshun pishraft nemikoneh azizam? pas khoshal bash va roohiyato avaz kon

احسان said...

سلام . خوبی؟ آهو من یه تغییراتی دادم . اگه وقت کردی بیا ببین خوب شده یا نه ! راستی داستانامم بخونیا !! ادامش خیلی جالب میشه . بعدن نگی نگفتی . بای بای

خان عمو said...

زندگی زیباست زندگی  آتشگهی دیرینه پا بر جاست
گر بیفروزیش رقص شعله اش از کران پیداست
ور نه خاموش است و خاموشی گناه ماست

(نمی دونم چرا هیچوقت این حرفا به دلم نمی شینه انگار که از دل بر نیومده باشه)

elham said...

salam:
mamanoon babate tavajohi ke be weblogam dashti omidvaram dar hame marahel movafagh va moayed bashi baz ham be kolbe ma sari bezan

آوات said...

اگه ديد زنها و مردها به عشق يکی بود ، شايد می شد از عشق بيشتر از اينا حرف زد

يك بسيجي said...

سلام نماز روزه هات قبول
و اما
هي فلاني زندگي شايد همين باشد
التماس دعا

Free counter and web stats