Dec 10, 2002

کودک آزاري

ديشب چشماي زينب رو ديدين؟...
اگه نديدين من براتون ميگم.زينب دختر ۷-۶ ساله ايه که پدر و مادرش تمام بدنشو با سيخ و انبر دست داغ سوزوندن. مادرش ابروهاشو با تیغ بریده .اونو به خاطر خيس کردن خودش چند ساعت از پا با طناب آويزن کردن و دهنشو با ابر پر کردن تا صداش در نیاد.و تا ميخورده کتکش زدن و گذاشتن رفتن!!!!
کف هر دو پاش از جاي سيخ داغ و انبر دست داغ عفونت کرده و کبودي و زخم سراسر صورت و دست و پا شو پر کرده.جدا به اونا چي ميشه گفت.پدر؟ مادر؟ موجوداتي که عقده هاي سرکوب شده خودشونو اينجوري سر دختر بچه بيگناه خالي کردن.بخدا الان که دارم مينويسم دستام ميلرزه. ياد چشماي زينب ميفتم . جاي چشماش فقط دو تا حفره سياه خالي وجود داره.اون بچه از دنياي کودکي هيچي نفهميده.اون احساس گناهي که اون بيرحما به اين بچه دادن آيا به اون اجازه رشد و بزرگ شدن ميده.آخه اين احساس گناه و احساس بد بودن تا اين حد که اين تنبيه هارو تحمل کنه به اون قدرت ادامه زندگي ميده؟اون از زندگي چي قراره ياد بگيره؟
اون لحظه هايي که از پا آويزون شده به چي فکر ميکرده؟ به اين که خيلي مقصره؟ به اين که مستحق اون عذاب و اون شکنجس؟؟...........
جاي چشماي زينب فقط دو تا حفره خالي ميديدم.دو تا حفره خالي سياه پر از ترس.
اون دو تا حفره خالي به جز ترس و تنبيه چيز ديگه اي هم قراره ببينه؟
حتما ديگه دست اون پدر و مادر نميدنش. ولي خوب توي بهزيستي چي منتظرشه؟عشق؟ اعتماد؟ محبت؟
خدايا آخه گنا ه اون بچه چيه؟ گناه بچه هايي مثل اون چيه که جايي دارن بزرگ ميشن که نبايد بشن. گناه اونا چيه؟ يکي نيست به من جواب بده................................................

9 comments:

معصوم said...

اينجا جنگل است قانونش هم قانون جنگل اين كودك جوجه يك جفت كركس .............................................اما كركس نه همون آدم بهتر است . اين كودك يك جفت حيوان به نام آدم

pooch said...

واقعآ متاثر شدم خدا خودش به اين بچه ها که کم هم نيستن رحم کنه
در ضمن وبلاگ خوبی داری  باز هم ميام پيشت

آوات said...

مشکل از اين قوانين جالب انگيزمونه!!

meysam said...

سلام . واقعا دردناکتر و فجيعانه تر از اين نمی شود که شخصی کودکی را بيازارد و اين جنايت در باره کودک خود شخص غير قابل تصور است . به نظر من احتمالا اين زوج جانی در زندگی به خاطر کمبود عشق عقدخ ای شدند . بيچاره زينب که بايد با اين به اصطلاح پدر و مادر زندگی کند

آقا مسعود said...

من در مورد حرفایی که نوشتی نظری ندارم چون اصلا نخوندمشون .
اومدم اون عکس پایینی رو بردارم دیدم نمیشه
ای که چه قد من لجم میگیره از این کارا
یا عکس ننداز یا میندازی این دیگه چه مرضی هست
انگار اسرار سازمان جاسوسی آمریکا توشه
تازه اگه کسی بخواد برداره دکمه پرینت اون جلو رو میزنه بد میره توی صفحه نقاشی اون پیست میکنه
میبینی من نمیزارم هیچ عکسی از زیر دستم در بره
موفق باشین دکتر جون

ئه سرين said...

باهات موافقم. من به اين فكر مي كنم مه اگه اين خاطره تو ذهن اون موند و بعدا همين كار رو با بچه اش كرد چي؟

reza said...

سلام........من نميدونم آيا قيامتيم است..........
ممنون که سر زدی....بازم اين کارو بکن...يا حق

mahshid said...

آهو حانم........

نوشی said...

بدبختانه احتمال داره دوباره بچه رو به اون جلادها پس بدن ... از این اتفاق ها زیاد افتاده.

Free counter and web stats