Dec 28, 2002

تجربه هاي جمعه من!


کروکت مرغ رستوران جام جم نه تنها به درد خوردن ، بلکه حتي به درد نگاه کردن به منظور تحريک اشتها هم نميخوره! تجربه کردن چيزاي جديد اين بدي ها رو هم داره ! گاهي اوقات تير به هدف نميخوره!

وقتي جلوي سينما عصر جديد واستادي بعد با سه فيلم کانديد اسکار!! روبرو ميشي و به خودتم گير دادي که فيلم ببيني اونوقت مجبور ميشي از ميون بد و بدتر اقلا بد رو انتخاب کني!

فيلم بماني مهرجويي رو فقط بايد يک بار نگاه کرد.تازه اگه وسط فيلم هم بلند شدي از سينما اومدي بيرون اصلا نگران نباش.چون چيزي رو از دست ندادي!

10 comments:

شبهای مسکو said...

قرار نيست هميشه به هدف بخوره! من از کسانی که بدون تجربه و شناخت از چيزی از آن بد ميگويند يا تعريف می کنند خوشم نمی آيد. يک تجربه بد خيلی بهتر از يک باور غلط است. درضمن نمی دونم چرا هر چی يک فيلم بد باشه نمی توانم بين فيلم سالن سينما را ترک کنم !

آهو said...

مسکوي عزيز! منم تا آخر فيلمو ديدم و به قول شما هر چقدرم بد باشه باز دوست دارم ببينم اين شاهکار چجوري تموم ميشه! اما خوب گفتم که ، وقتي تموم شد فکر کردم حتي اگه وسطشم ميرفتم بيرون چندان فرقي نميکرد!

پر حرف! said...

همش داشتي دورتر ميشدي...داشتي محو ميشدي... ولي امروز نگاهت سمت بالاست!بيشتر از يك ساله كه سينما نرفته ام...يه زماني فيلم زياد ميديدم... كيشلوفسكي...كوبريك...مخصوصا فيلم آخرش و ... راستي...فكر در مورد بحث نياز سوءتفاهم پيش اومد...نياز چيزيه كه من خيلي بهش فكر ميكنم...اصلا منظورم تو نبودي...فعلا...

كيوان said...

بابا گير ميديا!چشم!!فعلا ما شديم سيبل هدف... راستي،ديروز آب و هواي جمشيديه خيلي عالي بود...ولي امروز آب و هوا تعريفي نداره...دوباره تنها شدم!ديشب خانومم رفت ...ولي خوب عادت كرده ام.روزهاي خوبي بود!تولدم هم بود...فعلا...

نوشی said...

آهو هنوز غمگينی؟ راستی چند سالته؟ ببخش که فضولی کردم.

. said...

چقدر آدم توی جاش وول ميخوره وقتی فيلمی خوب نيست ......

ملیح said...

سلام آهو.از راهنماییت خیلی ممنون.در ضمن یک کم منصفانه تر با بمانی برخورد کن.راستی تجربه کردن چیزهای بد بهترین تجربهاست

پدرام دانش said...

سلام. من  خودم  رو کارشناس  سینما نمی دونم  گو  این  که بعضی  از رفقا این  صفت  رو به  من اطلاق  می کنن ولی بدون  در نظر گرفتن  عشق  بی حدم  به هنر هفتم  یه  نکته  رو عرض  می کنم : اگر  قرار باشه بین  < بمانی >  و فیلمی مثل < بی همتا > یا < رز زرد > مجبور به  انتخاب  باشین  کدوم  بهتره ؟؟!!!

آوات said...

هنوز فيلم بمانی رو نرفتم ، و لی تو برنامه ام هست که برم، فقط  يه کم راحت نظر دادن در مورد کارهای سينما گران قديميمون  مثل آقای مهرجويی  بی انصافيه

آهو said...

آوات جان منم گول همين اسم قديمي رو خوردم...

Free counter and web stats