Dec 6, 2003

شهر من


من به تو می انديشم


و به تنهايی خويش...

8 comments:

Irandust said...

تنها نمون آهو خانوم.گوش من چاه تو.بيا توش داد بزن.يا اگه دوست داشتی ميل بزن و سبک شو.هيچی بهتر از اين نيست که آدم به کسی که ميدونه نميشناسدش و ميتونه باهاش راحت صحبت کنه درد دل کنه.لازم هم نيست طرف خوب حرفای آدمو بفهمه.مهم اينه که آدم حرفاشو زده باشه.
قربانت
نازنين

گمشده said...

سلام.سلام.سلام.من گمشده هستم.يه گمشده ي واقعي.از همه کمک ميخوام.از جمله شما دوست عزيز.مشکل من اينه که همه جا ناپيدا و گمشده هستم.حتي توي فهرست کاربر ها.من حدود ? ماهه که در خواست ثبت توي فهرست کاربر ها رو ميکنم.ولي خبري نيست.حالا ديگه دست به کار شدم.از شما خواهش ميکنم که با لينک دادن به من اين خلا رو جبران کنيد.من از شما خواهش ميکنم.هر وقت هم که به من لينک داديد يه پيام بذاريد تا سريع من هم لينک شما رو قرار بدم.دوست خوبم تو ديگه فراموشم نکن.توهم بيا و توي پيدا شدن گمشده سهيم باش.به اميد رهايي پرنده ي گمشده تو هم شريکم باش.بدرود.

kimia said...

با اينکه کوتاه بود اما به خدا يه عالمه حرف بود که تو دلم نشسته بود ....

شب نوشت said...

سلام . ..
چه عجب آپديت کردين ! ! !‌
ولی جدی جدی اگر آدم به شهرش فکر کنه اعصابش له ميشه ! ! !
اوضاع بر وفق مراد باد ! !‌ !
يه سری هم به ما بزنين. فعلا.

niloofar said...

aho khanoom salam ghosehaye delat ra ma beyne hamehman taghsim kon!

موريانه said...

سلام...من يه زمانی يه آهو ميشناختم که اصلا نميخنديد!...ولی فکر نکنم شما باشين...بيشتر بنويسيد...تا بعد.

بزرگ said...

حالا شهرت كجا هست ؟!

موريانه said...

اين پست های بالا رو حذف کرديد؟...يه بار وبلاگ رو بازسازی کنيد، درست ميشه. انگار يهو ذوق زده شديد يا اينکه ميخواستيد ادای ذوق کردن رو در بياريد!...نوشته های بالا، اينطورين. ولی من هم دلم برای نوشته های آقای اسدی تنگ شده و من هم دختر خوشگل اصلا نميبينم!...خيلی وقته نسلشون منقرض شده...باز پسر، تک و توک پيدا ميشه!

Free counter and web stats