Feb 17, 2004

من رها كردم و در خلوت خود به انتظار نشستم. دروغ است اگر بگويم منتظر اتفاقی نيستم.نمی دانم برای چندمين بار است که بايد چيزی را به خودم ثابت کنم. با اين حال خوب است كه هنوز قدرت رها كردن را دارم. انتظار را رها نمي كنم اما.من هميشه در انتظارم . انتظاري شيرين .می دانم.می دانم که همه چيز در من است و از من.ولی لذت درک بعضی حس ها ارزش انتظار کشيدن را دارد .غمگين نيستم. شاد هم نيستم . آرامم و دلتنگ .


 


.....


 


 زنان  la femme fini  هنوز و هر روز از زندگي مي نويسند.هنوز و هر روز هستند كه بنويسند.فرياد ها و زمزمه هايشان را بشنويد.


 


پ ن چهارشنبه : وبلاگ la femme fini  كانديدای مسابقه وبلاگ های برتر.  

7 comments:

>--> پــــــــــــــــــــــونه <--< said...

آهو بنويس که داری خوب می نويسی .....

david said...

سلام . سری به من هم بزن .منتظرم

كيوان said...

سلام!...از اول ميدونستم تويی!

نيما مفيد said...

سلام. شما چه آشنا می زنين!

ali said...

انتظار اگه... ولش کن .

مصطفي جووون said...

پرسون پرسون يواش يواش

اومدم دم در خونه تون

ترسون ترسون لرزون لرزون

اومدم دم در خونتون

يك شاخه گل در دستم

سره راحت بنشستم

از پنجره مرا ديددی

هم چون گل ها خنديدی

ااااااااااااااااااااااااااااااااه

به خدااااااااااااااااااا

آااااااااااااااااااان نگهش

اااااااااااااااااااااااااز خاطرم نرود

گفتم به خدا قهر گناه

دل منتظرو چشم به راه

ای من به فدات ناز نكن تو

با چشم ساهت ناز نكن تو

اين دو روز دنيا مثل خوابو رويا گزرونه

با هم آشتی باشيم

كه بهار دوباره گل فشونه

lale said...

سلام ...آهو جونم آرزوی شادی ات رو دارم ...جدن از اعماقم قلبم برات دعا کردم همين الان - الان الان...

Free counter and web stats