Apr 22, 2004


۱-مطلب قبلی رو که اينجا نوشته بودم پاک کردم.باهاش احساس نزديکی نمی کردم.کمی بی رحمانه نوشته بودم انگار.اين بود که ترجيح دادم پاکش کنم.نمی خوام کسی براش سوء تفاهم پيش بياد...


۲-هر دم از اين باغ بری می رسد:


روزنامه ايران/پنجشنبه ۳ ارديبهشت:


۸ پسر نوجوان که در پارک طالقانی تهران در يک روز تعطيل اقدام به نواختن گيتار کرده بودند به جرم جريحه دار کردن افکار و عفت عمومی دستگير و در دادسرای ويژه نوجوانان تحت تعقيب قرار گرفتند.


ارتباط بين نواختن گيتار و جريحه دار کردن افکار عمومی مثل ارتباط غير ممکن بين ... و شقيقه س!!اونوقت مسئولان محترم نظام! می گن چرا جوونای ايران زيرآبی می رن؟ چرا جوونای ايران از مذهب فراری هستن؟چرا جوونای ايران اينجورين؟ اونجورين ؟مسئولان محترم نظام يعنی گيتار زدن هم پايه اعتياد و دزدی و قتله که اين بچه ها بايد سر از دادسرا دربيارن؟!!! لعنت....لعنت....


باز هم روزنامه ايران/همان تاريخ :جوانی صادق هدايت چگونه گذشت؟ عنوان مقاله ای با تيتر: زندگی در دالان جهنم.


مروری کوتاه و سرسری به زندگی و آثار هدايت به شکلی مغرضانه.برای مثال همونطور که هدايت هيچوقت از دست برچسب انحراف اخلاقی در امان نبوده توی اين مقاله هم جايی نوشته شده:صادق هدايت هرگز ازدواج نکرد و در همان خانه پدری مورد توجه پدر و مادر و ساير افراد خانواده بود!


خود جمله اشکالی نداره اما به علامت تعجب آخر جمله دقت کنيد...و به بار منفی و توهين آميزش...


يادمه دوستان از بی بی سی گله مند بودند؟ اين هم از مطبوعات خودمان. 


فقط اميدوارم من اشتباه کرده باشم...


 


 


 


 


 



 

6 comments:

ali said...

دندون کرمو چسب دوقلو يادت نره - برای دسته بندی.
راستی بازم اول شدم که؟

پدرام دانش said...

سلام؛ به ترتيب تاريخ ... (۲/۲: هنر هر حکومتی؛ تغيير ارزش های مورد قبول جامعه؛ به ارزش های مورد نظر خودشه. اما همه اين حکومت ها يه اشتباه بزرگ می کنن. اين که ممکنه حافظه ظاهری آدما ضعيف باشه و بشه اونا رو پاک کرد ولی حافظه تاريخی اونا رو هيچ کاری نمی شه کرد؛ ضمن اين که خود تاريخ هم دارای حافظه ست ! .... (۲/۲: آفرین به هارمونی در نوشتن و طرز چیدن لغات !! .... (۱/۲: هيچ کدوم از کتابها رو نخوندم و بابت معرفی اونا ممنونم. توصيه شماره ۲ دون خوان به کاستاندو ( یا همون کاستاندا ) را بسیار بسيار می پسندم .... (۱/۲: تنها و تنها؛ چسبیدن به خدا رو صحیح و عاقلانه می دونم .... (۳۱/۱: خیلی شخصی یه؛ بنابراین حرفی برای گفتن ندارم .... (۲۹/۱: به امید اون روز ............. و تمام !

يوسف said...

چرا نمي ذارن صادق تو قبرش هم راحت باشه ..

يوسف said...

فيلم مورد نظر را دارم .. گويا بناست ظرف دو سه هفته ديگر بدون حذف حتی یک پلان اکران شود .

ehsan said...

متاسفانه تحجر عقب ماندگي و القا شدن افکار مرده و پوچ گذشته هاي دور همچون آفتي است که  لحظه به لحظه در حال خشکاندن نهال جوان و سبز فکر انديشه و آزادي در تفکر وپوساندن ريشه هاي ايما ن واعتقاد نسل جوان است به هر حال اين نظر شخصي منه در ضمن وبلاگ پر محتوايي داريد که شايد دغدغه هاي نسل جوان را مطرح مي کنه.باز هم به وبلاگ شما ميام
به اميد ديدار خدانگهدار.......

داوود said...

سلاماگه مصائب را می خوای بهت بدم ضمن اينکه احتمالاْ يه تحليل کلی راجع بهش در سروش می زنم اما مهم تر اينکه تو به من سر نمی زنی؟؟؟؟

Free counter and web stats