Apr 19, 2004


سلام زن آبي !



روزاي اولي كه شناختمت يادته؟ من خوب يادمه. زن تنهايي سرشار از روح ناب زنانگي ، آزاد ، خالص، نكته بين و سرشار از فرديت.براي من دور از انتظار نبود.و خوندمت.زن تنها وقتي دست مي كشيد روي پاهاي لختش يا وقتي با پاي برهنه حياط رو خيس مي كرد حس مي شد.با تمام وجود حس مي شد.


چند وقت بعد وبلاگ زن تنها يه گور شد.يه گور از تنهايي هاي تو و تو ديگه تنها نبودي.زن تنها براي هميشه تموم شد.زن ، آبي شد.به رنگ آبي عشق.


باز تو مي نوشتي و من مي خوندم.بي سر و صدا.بدون هياهو و جار و جنجال.اما تو ديگه از زن آبي نمي نوشتي.براي يك « تو » مي نوشتي.براي مردي كه دوستش داري. زن آبي ديگه توي نوشته هات نبود.گم شده بود.كاريش نمي شد كرد.من فقط يه خواننده بودم.اين تو بودي كه زندگي مي كردي و به كلمات روح مي دادي.با خودم گفتم اگه عشق رنگ نوشته هاي زن آبي رو عوض كرده بذار عوض شه.مهم عشقه.وبلاگ كيلو چند؟


بگذريم كه ديگه نوشته هات با «زن» شروع نمي شدن ؟ بگذريم كه ديگه تو در كلمات نبودي..


اين روز ها باز يك زن قهرمان نوشته هاته.زني كه خودتي.. زن تنهاي آبي شايد.ولي مي دوني؟ آدم گاهي توي تنهاييه كه خود واقعي شو پيدا مي كنه .مي خوام بگم حيفه كه عشق ، وابستگي شه و نوشته هات اصالت و روح خودشونو از دست بدن.مي خوام بگم كه همه چي هميشه در خود توست.چه تنها باشي و چه نباشي.


آرزو دارم هيچوقت تنها نباشي..و بيشتر آرزو دارم در كنار مردي كه دوست داري هم ، همين زن آزاد ، خالص ، نكته بين ، سرشار از روح ناب زنانگي و سرشار از فرديتِ اين روز ها باشي.


ايام به كام.

8 comments:

غریبه said...

سلام بلاگ جالبی داری. مطلب زیبایی نوشتی به من هم سری بزن از دونستن نظراتت خوشحال میشم.

نوشی said...

دختر خوب خوب خوب... آهوی نازنين ما...

imanem said...

سوم ممم م م م مم

متین said...

سلام متن زیبایی بودوبه راستی  او بود که به نوشته ها روح می بخشید ولی تا به حال با خود اندیشیده ایم که چه کسی به زن همیشه ابی ما روح میبخشد.گرچه هرگز نوشته های او را نخوانده ام.
در هر صورت زیبا بود امیدوارم به بلاگ ما سر بزنی از نظراتت خوشحال خواهیم شد.

زن آبي said...

آهو ... ممنون ... اين روزها حالم خوب نيست . احتمالا به آخر داستان رسيده ام . وقتی حالم خوب شد باز به آفتاب سلامی دوباره خواهم کرد . فعلا همين رو داشته باش که خيلی لطف داشتی به من .

پسر مهربون و دختر مهربون said...

سلام دوست عزيز. نمي دونم اما شايد عشق فرديت من رو از بين ببره. منم منم ها كاملا كنار بره و ما مطرح باشه. ما کلبه مون رو تازه ساختيم. خوشحال ميشيم كه به كلبه شاديهامون سر بزني.  شاد و پر انرژي باشي.

Irandust said...

سلام
کاش زن آبی اونقدر خوشبخت باشه که بتونه تو عشق رنگ ببازه و محو بشه.و تو هم همچنين.

يوسف said...

سلام . انسان خوب کسی نيست جز استادی برای انسان بد ؛ و انسان بد کسی نيست جز چالشی برای انسان خوب ..

Free counter and web stats