Jun 27, 2004


مي خواهم ساكت باشم . آنقدر ساكت ، كه صداي قلبم را بشنوم ..


 


 


 


 


 


.

18 comments:

ood said...

آره ؟؟؟

sara said...

بعضی وقتا سکوت بهترين مرحمه

ye ensan said...

سلام...تکراری می شه اگه بگم سکوت سرشار از نا گفته هاست پس می گم: سکوتت رو فرياد بکش!!....سبزآبی باشی...خواستی به منم سر بزن خوشحال می شم...

negin said...

سکوت زيباست.شاد باشی

چرتينكوف said...

حرف را بايد زد ، درد را بايد گفت...

faatir said...

سکوت را من هم دوست دارم...سکوتی است بی پروا، لمس تنهايی فرياد های بی پايان من!!!

faatir said...

شرمنده دوباره اومدم! ميدونم نبايد مياومدم. آخه به آدم مستقيم که نميگن که! طرف بايد بفهمه که خوشبختانه ما اين چيزارو نمی فهميم!

alirezz said...

کنونت که امکان گفتار هست بگوی ای برادر به لطف و خوشی که فردا به حکم ضرورت زبان در کشی

صلح said...

بيانيه 8 ماده ای نقض حقوق بشردرايران توسط اتحاديه اروپا 1- حقوق زنان در جمهوری اسلامی مراعات نمی شود. 2- انديشه های ارتجاعی و عقب مانده مذهبی مروج و مدافع اعدام، قطع اعضای بدن و... است. 3- شكنجه در زندان ها و ديگر بازداشتگاهها ادامه دارد. 4- مرتكبين شكنجه و قتل سياسی از پيگرد قانونی معاوف اند.5- مطبوعات زير فشارند و گردش آزاد اخبار درايران ممكن نيست.6- انتخابات اخير(مجلس هفتم) ايران مخدوش و گزين شده بوده و بيش از نيمی از مردم در آن شركت نكرده اند.7- فعالان سياسی و مطبوعاتی زير فشارند. 8- تبعيض دينی (خودی و غيرخودي) در جمهوری اسلامی حاكم است. (اين تبعيض حتی شامل حال مسلمانان درون و حاشيه حاكميت نيز شده است كه هاشم آغاجری سمبل آن است) اتحاديه اروپا در بيانيه اخير خود، ضمن بی اثر بودن مذاكرات طولانی و چند ساله برای جلوگيری از نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی ادامه اين مذاكرات را بی حاصل اعلام كرده و تا خاتمه اين وضع، مذاكرات و روابط اقتصادی و تجاری خود را با ايران قطع كرده است.

حميد said...

سکوت حرف دلت نيست، خاطرت باشد! ...... چرا ضمير تو برعکس ظاهرت باشد؟! ....

چسب زخمی said...

دوست دارم منم بشنوم..

يوسف said...

گاهي سكوت گوياتر از تكلم و فرياد است / گاهي نبودن بهترين دليل حضور و بودن است / و اينگونه است كه شهيد نبودن را ترجيح مي دهد ...

رضا said...

اگر هنوز طپشی داشته باشد

davood said...

سلام سخت گير داری من را تنبيه می کنی؟ ما کخ کوچيکتيم

hadi said...

....

ali said...

سکوت هر مسلمان خيانت است ؛ به قران؛...چيزی يادته از اين شعار؟

s.hossein said...

من شنيدم و آمدم

روبي said...

...اگه مثه من شبا بی‌خوابی به سرت بزنه....ديگه اصلا دوست نداری  سکوت بشه تا  صدای قلبت رو بشنوی

Free counter and web stats