Jun 12, 2004

در راستای نصايح دوستان در باب ناله نكردن


من خوبم.شما چطورين؟!

8 comments:

يوسف said...

اگه حمل بر ريا نشه من هم خوبم .

اهورا said...

مامان خوبند ؟

ali said...

مرغ سحر ناله سر کن....داغ مرا تازه تر کن....با صداي شجريان قشنگه.

alirezz said...

من يه چيزی بگم؟ اينکه نوشتی در راستای نصايح دوستان يعنی اينکه حالت خوبه؟ يا اينکه داری ادای حال خوبا رو در مياری؟

lale said...

سلام ...من هم خوبم خدا رو شکر ( دختر روی ماه ات رو می بوسم )

. said...

کوهکن حيف است فارغبال دارد تيشه را......ناخنی تا هست در کف ،سينه پردازی خوش است ...
سلام :
تمامی حرفهايی را که بايد ميگفتی در آن علامت آورده ای (؟!) من خوبم شما چطور ..خانم عزيز خوب ميدانم که آن يادداشت يک خطی چه نگاه پر معنايی را بدنبال داشته و نيشخندی که در پشت آن علامت گوش خوابانده ...پيروز باشی و شادکام .

امیر کوچولو said...

سلام ....  من فکر می کنم آدم توی بلاگش باید از هر چه که دل تنگش میخواد بنویسه.... حالا چه در مورد شادیهاش باشه چه در مورد غمهاش....یعنی اون چیزایی  که  روی دلش سنگینی می کنه رو بنویسه تا یه کم راحت بشه ... شما هم هر چی دلت میخواد بنویس ....حالا این وسط امکان داره یه عده خوششون بیاد یه عده هم بدشون بیاد....اون دیگه با خودشونه ... مهم اینه که  شما  سبک بشی .....مهم اینه که یه چند نفر پیدا بشن که باهاتون هم فکری کنن و خلاصه با نظراشون یه حالی بهتون بدن.....در مورد سوالتون هم که مگه میشه تو این مملکت به این خوبی حال کسی هم بد باشه .... اصلا ...ابدا ...امکان نداره...همه چیز
فراوون...همه جا ارزونی....همه آدما با مرام (جون عمه هاشون )...خلاصه حال من یکی که خیلی خوبه  (به جون این مسوولان پرشین بلاگ اگه دروغ بگم )..... ( ;

پدر said...

خوبيم به خوبی دوستان

Free counter and web stats