Jun 13, 2004


... روي خاك ايستاده ام


با تنم كه مثل ساقه ي گياه


باد و آفتاب و آب را


مي مكد تا زندگي كند


باروَِر ز ميل


باروَر ز درد


روي خاك ايستاده ام تا ستاره ها ستايشم كنند


تا نسيم ها نوازشم كنند ...


13 comments:

ali said...

اول..........بخاطر اينکه اول شدم يه شعر جديد برات می گم: خاک را گل نکنيد..بقيشو از سهراب بخون...دوست عزيز وبلاک خوبی داری اگه می خوای راه کسب درآمد نه ببخشيد اگه می خوای اکس توب وبلاگ نه ببخشيد اگه می خوای ديگه چی می گم؟ خلاصه اگه می خوای همون چيزی که مي گن به من هم سر بزن. نه ببخشيد حضوره پر مهرتو به آشيانه نه بابا اين که مال کارت عروسيه. چيز کن اگه می خوای ...بذار يادم بياد....آهان حضور شما موجب تسلی نه بابا اينم که نشد!   اصلا بيخود می کنی اگه کسی بياد. جاشم مهم نيس. هيچ کس نبايد هيچ جا بياد!!

پر said...

اين شد يه چيزي ! هر چند برا فروغ باشه !

يوسف said...

پيامم عربي باشه ! اشكالي كه نداره ؟! خصوصا كه آيه اي از آياتي باشه كه بر قلب پيامبرمون نازل شده .. : « فاستقم كما امرت » يعني : همانگونه كه بر تو امر شده ” استقامت “ كن .. ـــــ معركه است اين فرمان ..

ali said...

با مدعی مگوئيد اسرار عشق و مستی
تا بي خبر بميرد در درد خود پرستي
......
فک نمی کنم حتی اینقدر هم ارزش داشته باشه که جوابشو بدم ولی گفتم یه وقت پس می افته..

چرتينكوف said...

:) ايستاده در برابر باد

من said...

و خاک مهربانانه نگاهت میکند تا بدانی گاهی حتی نیازش بوی قدمهای توست و برای سنگینیه حضورت دلتنگ میشود ...

وحيد said...

سلام
زيبا بود.مؤفق باشی

مارمولک said...

به علت مشکلاتی، دومین marmoolak.ws از بین رفت. مارمولک را از این به بعد در آدرس www.marmoolak.net مشاهده کنید. به لطف زحمات خودم (!)، تونستم تمام آرشیو مطالب و نظرات رو برگردونم :)

shahram said...

خيلی خاک بازی می کنياااااااااااااااااااااا!
حالا نويسندش کيه؟
شيمبل قيطون

sahar said...

خوشم اومد!اين وبلاگ از اولين وبلاگاييه که خوندم.آخه من تازه واردم.بيای خوشحال ميشم!
قوچ

کسری said...

لب گشودی خنده کردی غنچه وار

دیدنت برد از کف من اختیار..

اشگ شادی ریخت از چشمان من ..

شد چراغانی صف مژگان من ..

فرزاد said...

دوست گرامي
در هفته گذشته با همت جمعي از متخصصين به طور کاملا خودجوش امکاني جهت وبلاگ نويسان پرشين بلاگ فراهم گرديده بود که هر صاحب وبلاگ به راحتي بتواند در وبلاگ خود عکس قرار دهد اين کار براي اينکه هزينه براي کسي نداشته باشه از يه سرور فري بنام http://members.lycos.co.uk استفاده کرده بوديم که اين سرور بطور رايگان 800000 سايت ديگر اعم از خارجي و داخلي رو هم برايگان فضا مي داد. تازه يه هفته بود شروع شده بود و تازه داشت جا مي افتاد که يه دفعه ISP معروف ندا به تنهايي و مستقل اقدام به بستن اين سرور و آدرس کرد و ما را از حداقل حقوق حضور در دنياي IT بي هيچ دليلي محروم نمود و مسئولين آن شرکت به هيچ عنوان جوابگو نبوده و حتي دليل اين امر را هم نمي گويند.
لذا به خواطر خودمان بياييد از تنها راه حل اعتراض استفاده کنيم و تنها يک email  به آدرس ندا(postmaster@neda.netو يا support@neda.net ) بزنيم و از آنها بخواهيم آدرس http://members.lycos.co.uk باز کنند يا علت بستن آن را اعلام کنند.  

شب نوشت said...

کاش گاهی منم ميتونستم اين ادعا رو داشته باشم.

Free counter and web stats