Jul 16, 2004

عصيان


 


فايده اش چيست كه من هي اينجا بنويسم و بنويسم و بنويسم و ديگران بخوانند و سوئ تعبير شود و هزار جور فكر بكنند و براي خودشان ببرند و بدوزند و تنم كنند !


فايده اش چيست كه من هي اينجا بنويسم و بنويسم و بنويسم و بگويم كه دردم چيست و دغدغه ام چيست و به چه چيز فكر مي كنم و چه چيزي مرا ناراحت مي كند و چه چيزي مرا خوشحال.


فايده اش چيست وقتي كسي از خوشحاليِ من خوشحال نمي شود ..


فايده اش چيست كه من هي اينجا بلند بلند فكر كنم و روحم را بدرم و عريان كنم و به افكارم چنگ بيندازم و درون خودم را بكاوم و كشف كنم و غرق شوم و دست بيندازم به زواياي ديگر ذهنم و دوباره بکاوم و کشف کنم و غرق شوم و اين دايره مدام بچرخد و بچرخد تا آنجا كه ديگر هيچ چيزي نمانَد براي چنگ انداختن ..


 


فايده اش چيست .. ؟


 

20 comments:

مارمولک said...

چه کسی گفته است که از خوشحالی شما ما خوشحال نمی شويم و بالعکس؟!!!

حميد said...

چه فرقی می‌کند ديگران درباره‌ی تو چه نظری دارند؟ ... مهم اين است که اينطور می‌توانی «زندگی‌» کنی. شاد باشی، غم‌ها را سرريز کنی، بخندی و گريه کنی و ... زنده باشی! می‌گفت:«نوشتن، آنتی‌بيوتيک پوسيدگی روح آدمی است ...»

میلاد said...

salam
jalbe khob neveshti
vaght kardi sari be man bezan

فروغ said...

سلام آهو .. تا جایی که یادم هست یک بار پرسیده بودی می شود در اینجا درد دل کرد ؟ و من نوشتم نه !
حالا یک چیز ..
روان شناسها می گویند یکی از راههای به آرامش رسیدن و توان استنتاج قضایا را پیدا کردن ، نوشتن است . نوشتن وقایع . و شاید این تنها فایده نوشتن باشد . با این نوشتن افکارمان را برای خودمان دسته بندی و مرتب می کنیم . وگرنه سایرین صرفا سری می زنند و می خوانند و ...

xx said...

سلام

دنياي يك ايراني said...

خب حداقلش اينه که حرف دل خودت را می زنی! نه؟!   :)

داوود said...

اولا: ارزش هر دلی به حرهايی است که برای نگفتن دارد
دوما: وقتی تو به ناراحتی ديگران اهميت نمی دی و وقتی تو از همه چيز سوئ تعبير می کنی چه انتظاری داری از بقيه؟؟ سوماْ: تو به اونهايی هم که دنبال دغدغه هاتند اعتنايی نمی کنی می دانی ارزش يک دوست چقدر است؟ اصلاْ تا حالا دوست واقعی داشتی؟؟ بلدی انتخاب کنی؟؟  تقصير خودته ! فقط خودت! سفر ميری چند نفر برات خوش آمد می گن ! ميای بازم همينطور به چند تاشون جواب مناسب ميدی؟ بازم داد بزنم سرت؟ حتماْ بايد من ژوسته او داوود جلف را ژاره کنم و سرت داد بزنم؟ آره؟ ( آخیش!!! دلم خنک شد)

. said...

دنبالِ فایده ای آره؟ خوب آب میوه بنوش فایده داره! هوام گرمه، سعی کن خنک باشه کمتر جوش بزنی.../تو فکرو بکن، حالا بلند هم شد عِب نداره. مهم اینه که چنگرو انداختی. آره مهم اینه...مهم خیلی چیزای دیگه است...

كيوان said...

فروغ چه زيبا نوشته و تو چه جالب هنوز همانی هستی که بودی...هنوز مينويسی، اما با رعايت تکنيکهای نويسندگی...هنوز مينوسند در نظرخواهی، اما بدون رعايت حال برخی...و هنوز دقدقه های تو همانهاست که بود...آخ که چقدر اين راه نشان دادن ها در جواب درددلها بيجاست!...دخترک را ببوس!...فعلا...

يوسف said...

ولی من الان چرا از ديدن اين پستت دلم گرفت ؟

یه رهگذر said...

سلام . وبلاگ قشنگ و خوبی داری . موفق باشی

alirezz said...

فکر کنم فايده ای واسه نویسنده نداشته باشه مثال خوبش همين اولين نظريه که داده شده اين همه با عاطفه و احساس فلسفه وجودی وبلاگت رو بردی زير سوال بعدش اولين نظر اينه «سلام٬ وبلاگ خوب و قشنگی داری موفق باشي». خوب شايدم اين خودش يه فايده باشه يکی مياد اينجوری مو نويسه بعدش يکی ديگه هم مياد ميگه «عکس بزاری بهتر می ما خيلی گليم!» نمب دونم شايد واسه نويسنده بازم فايده داشته باشه!‌بگرد که پيدا کنی چون در غير اين صورت وبلاگ نوشتن کشتن الکی وقته! اما من خواننده که نوشته هات رو می خونم واسم فايد داره چون اينجا بلند بلند فکر  می کنی و روحت رو می دری و عريان می کنی و ... اين باعث می شه که يادبگيرم يه جور ديگه هم فکر کنم ببينم که آدمای ديگه چجورين و ... .اين فايدش واسه من بود اگه فکر می کنی خوبه که بسم الله اگرم که نه ...

lale said...

سلام...کی گفته که فايده اش چيه ؟ اصلا چرا بايد به دنبال فايده ء ملموس باشی ؟ ...می دونی که از خوشحالی ات - شاد و از دلتنگی ات - افسرده می شم .

m p said...

خوشحالم که به پوچی از دنيای مجازی رسيذه ای وامیدوارم مقدمه ای باشد برای واقع بینی یعنی چیزی که تو وهمه بهش نیاز داریم

Babaee said...

Osian nakon baba joon ... khanadeganat neveshtehto doust darand, nabayad az anha entezar bishtari dashte bashi ... B

پدر said...

فايده اش اينه که خودت سبک بشی

شب نوشت said...

فایده اش برای ماست . . . اینجا برای تو غیر انتفاعیه ! ! !‌
برای ما همون فایده ای رو داره که تو از خوندن سایر وبلاگها میبری .
همین.

شين said...

سلام! عجيبه كه به اين نتايج رسيدي؟ كي گفته كه از شادي تو كسي شاد نمي‌شه و همين طور به خاطر غم‌ات كسي ناراحت نمي‌شه؟ و در ضمن دنبال فايده نگرد، بي‌خيال سود و ضررش بنويس. فقط بنويس با عرياني و حتا عصيان.

نارنج said...

فايده اش برای کی چيست؟ کی قرار بوده نفعی ببره و حالا ضرر کرده؟ تازه! بقيه می تونن ببرن و بدوزن. تو چرا تنت می کنی؟ يا می ذاری تنت کنن؟ يه نفس عميق بکش آهو جون و رها شو! رها...

deltang said...

براي خودت بنويس.براي خودت باش.براي دل خودت هر كاري را انجام بده

Free counter and web stats