Sep 26, 2004

* آرامم. آرام آرام. صبح بيدار مي شوم. ژاكت نازكي مي كشم به تنم و مي پيچم دور خودم. دخترك يكي دو لقمه به زور شير مي دهد پايين. سرويسش مي بردش.. براي خودم صبحانه آماده مي كنم و مي خورم. بعد مي آيم مي نشينم. تايپ مي كنم. جزوه هايی را كه برايم فرستادند مي خوانم. يك چيزهايي مي نويسم. خسته مي شوم. مي روم چيزي مي خورم. چرخي مي زنم. آهنگ را عوض مي كنم. با تلفن حرف مي زنم. كار (ت) را رد می كنم. نمی دانم چرا.. دوباره مي آيم تايپ مي كنم. دوباره آهنگ را عوض مي كنم. دوباره مي خوانم. دوباره مي نويسم. نهار مي خورم. به درس هاي دخترك مي رسم. احساس مي كنم بزرگ شده. بزرگ تر از آخر شهريور .. سعي مي كنم كمی بخوابم. اما مگر مي شود. بايد تمامشان كنم. حداقل تا آخر اين هفته. نمي دانم چرا.. هوس مي كنم بروم بيرون اما پشيمان مي شوم. دم غروب مي روم دوش مي گيرم . شب هم موقع خواب دوباره كتابي را ورق مي زنم تا بخوانم. انگار بايد خودم را غرق كنم لابلاي اين ورق ها. نمي دانم چرا.. وسطش چشمهايم سنگين مي شود و مي روم بخوابم. دخترك خيلي وقت است خوابيده. به وقت دكتر مامان و اداره ثبت و انتشاراتي و خياطي و تمام اين كاغذ ها فكر مي كنم. بايد اين هفته تمامشان كنم. نمي دانم چرا..


بوي پاييز و شبهاي بلندش تمام خانه را پر كرده. مي خوابم. زود تر از هر شب. نمي دانم چرا ..


......


* كسي هست كه بخواهد كمك كند من بتوانم آهنگ هاي خوب اينجا بگذارم!؟

9 comments:

نازنین said...

زندگی چرخه است پر ز تکرار....پاییز بر تو مبارک....بارانی باشی.

hamoon said...

خزان...دوستش می داريم...اما - راستش - تنها هم مانده ايم. من - برای گريز از تنهايی و - حتی - خواب - قدر می زنم:به ياد ان سالها سوی « عصر جديد» راه می افتم؛ شايد فيلمی هم ببينم...

امیر حسین said...

خيلی خوبه که بوی پاييز و شبهای بلندش پيچيده توی خونه ...اميدوارم که خوب باشه.

شب نوشت said...

خوش به سعادتت . . .
کارهايی مانده که دو هفته پيش بايد تمام ميشد . . .
به همين خاطر دير به دير مي آيم . . .
فعلا.

يک پنجره said...

چه کمکی می‌خوای؟

javad(زمستان) said...

سلام به شما..نوشته هات يه برداشت از زندگی خودته ؟؟ ..بهر جهت موفق باشی...برای گذاشتن آهنگ بايد کد های جاوا داشته باشی..میتونی سرچ کنی......منم آپ هستم...خواستی بیا ببین....تا بعد

زن آبی said...

من هم نمی ئونم چرا و این ندانستن انگار تا ابد با خواهد بود

پدر said...

خيلی خوبه که وقت آدم پر باشه ... و آرامشت رو قدر بدون

یوسف said...

راستی شايد لازم باشه يادآوری کنم که بايد بجای « آدرس آهنگ » تو کد يادشه ، بايد آدرس اينترنتی آهنگ مورد نظرت رو بذاری .. بعبارتی اول بايد برای آهنگت يه آدرس اينترنتی بسازی .... حجم آهنگت هم باید متناسب و کم و حتی الامکان میدی ( فشرده تر از ام.پی.تری )باشه .. اگه به مشکل برخوردی خبرم کن .

Free counter and web stats