Sep 15, 2004


.


.


فكر مي كنم از اينجا كه هستم دستم را دراز كنم و يك مشت ماسه بردارم و بپاشم توي آسمان. يا بروم لب لب دريا. آنجا كه موج و ساحل همديگر را در آغوش مي كشند و ديري نمي پايد كه از هم دور مي شوند.. و دوباره و دوباره .. تا آخر دنيا .. اين ماجرای موج و ساحل؛ خاک و آب گيجم کرده. خواستم به آدمها تعميمش بدهم. ولی هر چه نوشته بودم با يک ديليت از بين بردم. فلسفه ای ست كه هيچ طوري براي هيچ كسي نمي توانم تعريفش كنم. يك چيزي ست توي قلبم. و كسي بايد باشد تا اين را از قلبم بخواند. اين دوباره ها را تا آخر دنيا .. پس بهتر است كه بگذارم و بگذرم و كار را بسپارم به كاردان ..



اينها را كه نوشتم چقدر دلم براي دريا تنگ شد ..


.


.


 


گاه حس می کنم هجر ـ اين تلخ رويداد نامراد ـ را دوست می دارم. در پس هجر دلتنگی است و « بيا تا قدر يکديگر بدانيم ».


وبلاگ ما بی چرا زندگانيم.


 



 

11 comments:

رضا said...

دريا! دلم خواست.

hamoon said...

سکوت می کنم...به احترام «احترامی » که روا داشته ای؛و بی شک لايق ان « من » نبوده و نيستم...

kaveh said...

حس عجيبی بهم دست داد.

امیر said...

فقط خدا ميدونه که چقدر دلم دريا ميخواد. موج  و ساحل و طوفان و آرامش و گريه و حرف و داد و فرياد و...

امیر عطا صهبایی said...

هوای این نوشداروی دوست داشتنی داشته باشید . هرچند من به دلایلی از داشتن نعمت خانواده ای که خودم تشکیل داده باشم و مال خودم باشه محروم هستم و احتمالا خواهم بود ، اما وقتی مشکلات به ظاهر حل نشدنی میریزن سرم یک کار میکنم . از پسر دایی کوچولوم یا از دختر کوچولوی دوستم ( ساینا ) میخام برام قصه بگه . اونوقته که میخام به همه دنیا بگم  : خانوما ! آقایون ! سن و عقل با هم رابطه معکوس دارن . هرچی بزگتر میشی شاید باهوش تر بشی ولی عقلت کمتر میشه . ساینا کوچولو و دختر شما خیلی خوب میدونن چطوری دل بزرگتر ها رو از غصه لایروبی کنن . با یک نقاشی که روی در اتاقت میزنن . با یک کاغذ کوچیک که روش نوشتن دوستت دارم.

رضا said...

سانسور؟؟؟؟؟چرا؟حيف اون حس قشنگ نبود؟ حيف اون معنی والا از عشق نبود؟

crazy said...

منم دلم واسه ی دريا و صدای امواجش و آرامشی که بهم دست می ده تنگ شده.

زن آبی said...

منم دلم دریا می خواد ...مواج و سر کش

امير عطا صهبايي said...

در ضمن سعي كنيد زياد دلتون دريا نخواد . بذار يكبار گير اون موجهاي ۱۷ فوتي منطقه اختلاط جريان بوشهر و خارك بيفتيد ، بهتون ميگم دنيا دست كيه ؟ وقتي حاضريد هرچي داريد بديد فقط پاتون روي زمين باشه . :(

سامی said...

ديليت چرا؟ مينوشتی. شايد يکی ميفهميد. بنظرم  اين يه جور خودخواهيه که فکر ميکنی ديگران نميتونن حرفاتو بفهمن.

n,sj said...

به وبلاگم سر بزن تا با هم دوست بشيم .

Free counter and web stats