Jan 15, 2005

Life


زندگی


عکس: وبلاگ خوابگرد

14 comments:

فواد said...

عکس قشنگيه...موفق باشی...

یوسف said...

آره .. هر چند هم که با نگاه رضا بهش ننگری !

spinoza said...

زندگی مصيبتی است بر صليب - بی‌آنکه کسی مقصر باشد. -
بگذار آنکه سنگ اول را می‌اندازد. -
لااقل من نباشم!

مهدی said...

دوست دارم

كاوه said...

آخرشه .

spinoza said...

خوشحالم که از شعرها خوشتون اومد. آشنايی با شما برای من باعث افتخار است. مدتی است نوشته‌‌های شما را می‌خوانم. نياز به گفتن نيست که جالب و زيبا هستند.
باز هم به من سر بزنيد. می‌دانيد من اينجا کمی غريب هستم.

hamoon said...

هيچی نمی گم. هيچی ي ی ی ی ی ی ...

سهیل said...

........اميد ....

manouchehr said...

xeyli vaght bod ghayeb bodam mesle inke ro berahi, shad  o xoram bashi

shayan said...

زندگی رسم خوشاينديست.به من سر بزن خوشحال ميشم.

آريو said...

از وبلاگت زياد خوشم نيومد....خيلي احساساتسيه...مي دوني صفحه ي مانيتور جلو چشم آدم صورتي جيغ مي شه....

lale said...

می دونی آهو جان  اين فکر در آدم زنده می شه که خدايا اين همه امکانات بهم دادی ( پای سالم - دست سالم و ... ) و اينقدر ناشکرم ...خدايا شکرت واسه ی همه ی داشتنی ها و نداشتنی هامون!

یوسف said...

سلام .. همه جا هستی الا اينجا ! .. اگه خبری هست ما هم بدونيم ؟ ..

ali said...

آهای خانومه!
می دونی شرعا اشکال داره که وبلاگ بزنی و توش ننويسی؟ اون دنيا از کيبورد آويزونت می کنن ها. فک نکن اختيارت دست خودته. نه کور خوندی وقتی وبلاگ زدی بايد بنويسی. آخه ما تاکی بياييم و بيبينيم از عکس اين بنده خدا داری استفاده ابزاری می کنی برای ننوشتن آخه تا کی؟

Free counter and web stats