Oct 5, 2006

جوک:

سال 3010


بچه: مامان من از کجا اومدم؟


مادر: از اینترنت دانلودت کردم!

 



احتمالاتی که در مورد جوک بالا به ذهن می رسند:


احتمال 1- آدمها روز به روز تنها تر می شوند.


احتمال 2- اینترنت کم کم وارد اتاق خواب خواهد شد.


احتمال3-  زنان بدون وجود مردان صاحب فرزند خواهند شد.


تبصره بر احتمال3- زنان مریم مقدسی در ذات خود دارند!



 



روزمره:

جلوی من یک ماشین با یک راننده در حال حرکت است. اول یک کاغذ کیک یزدی مچاله شده از شیشه به بیرون شوت می شود در حالی که فک راننده با شدت تمام در حال چرخیدن است. چند ثانیه نمی گذرد که یک کاغذ کیک مچاله نشده بزرگ هم از شیشه به بیرون شوت می شود و فک راننده هم همچنان در حال چرخیدن است. حالا ماه رمضان به جای خود! تک سرنشینی ماشین هم هیچی! اما از همه بدتر کاغذهایی بود که راننده با حماقت یا وقاحت تمام ریخت بیرون. خیلی جلوی خودم را گرفتم که چهار تا فحش آبدار نثارش نکنم.



 



حقیقت:


الان که این ها را می نویسم من به همراه خانواده ام به مقادیر متنابهی معجزه نیاز داریم. مقادیر متنابهی معجزه که آنقدر انرژی تولید کند که یک تن توان غلبه بر بیماری را داشته باشد. می شود برایمان دعا کنید؟

3 comments:

مهرنوش said...

من فکر ميکنم گزينه دوم صحيح تره اينترنت وارد اتاق خوابم شده !!!!

niloofar said...

با دل و جون

رويا said...

دعا هایم را تقسیم کرده ام بین تمام آنهایی که دوستشان دارم.دوستشان دار.... دوستشان ...دوست..... دستم را که نگاه میکنم خالی خالیست،ولی دلم پر است،پر.

آهو جان برایت تنی سالم آرزو میکنم.دخترک را ببوس.

Free counter and web stats