Oct 9, 2006

به محض اینکه سوار ماشین می شوی شیشه را می کشی پایین تا لباست بوی عطر من را نگیرد.


مدام به ساعتت و به موبایلت نگاه می کنی که یک وقت مچت گرفته نشود.


مدام اصرار داری بقبولانی که همه چیز مثل قبل است و ما به هم علاقه داریم.


می خواهی دستم را بگیری که نمی توانی.


می خواهی مهربان باشم که نمی توانم.


هنوز هم داری در مورد یک چیزهایی دروغ می گویی.


هنوز هم نمی دانی از زندگیت  یا از من چه می خواستی.


هنوز هم نمی دانی برای چی رفتی و برای چی برگشتی.


نمی دانی برای چی دوباره ازدواج کردی.


نمی دانی برای چی دوباره سراغ من آمدی.


خودم هم نفهمیدم.


می گویی دوستم داری ولی یک اپسیلون هم باورم نشد.


پس چه مرضی بود که یادی از دوست قدیمی بکنی؟!


اصلا توی ماشین من چه غلطی می کردی؟!

12 comments:

شاید دوست آهو said...

سلام

تو هم داری دروع می گی

پس چرا سوارش کردی و باهاش حرف زدی

هان ، بگو دیگه ، چرا ،

چرتینکوف said...

چرا میگذاری بدون جبران اشتباهش برگردد؟ نمیخواهم قضاوتت کنم ولی با تکرار همان اشتباه از برگشت چه حاصل؟

آهو said...

بابا کسی قرار نيست جايی برگردد. فقط ابراز يک حس از بروز یک اتفاق بود! همین.

وفا said...

آهو جان سلام

آدما هميشه سرگشتن ميون همسر رسمی و همسر دلخواه!اين درد و آدم و حوا داشتن تا به ماهارسيده واسه همين با آدما مريم مقدس وار برخورد نکن

همه در سردرگمی و بلاتکليفی داران ميلولن!

عليرض said...

اين خط آخرش از همه باحال تر بود! اينهمه ميگن تو ماشين ميشنيند درها رو قفل کنيد برای جلوگيری از بروز چنين مشکلاتي ٍ (اين خط کوچولوهه يعنی کسره)

مهرآبان said...

اگر بدانی که کیستی ،

چه می خواهی،

چرا می خواهی ،

اگر خود را باور داشته باشی ،

با اراده ای پولادین،

با نگرشی بس سازنده،

می توانی به خواسته هایت دست یابی.

می توانی ، زندگی را از آن خود سازی.

اگر بخواهی....

وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید موفق باشید

نرگس said...

بهش ميگن درد فضولی /مرضی البته قابل درمان!

پوريا پاک روان said...

سلام آهو جان

خيلی تند نوشتی.معلومه هنوز بد از سالها آتيش دلت کم نشده.کاشکی مثل بقيه مطالبت بيشتر توضيح می دادی

در هر حال اميدوارم گذشته ها رو فراموش کنی و به آينده چشم بدوزی

آهو said...

راست گفتی عليرض جان. تازه می گن قفل فرمان هم برای چنين مواقعی بد نيست!

آهو said...

وفای عزيز تازه توی همين بلول بلول من هر از گاهی سعی می کنم به ازدواح از دید مثبت هم نگاه کنم. حالا اگه شما رفقای ناباب گذاشتین!

آهو said...

مهر آبان عزیز می بخشی ها اما اين جمله ی (وبلاگ قشنگی دارين به وبلاگ منم سر بزنين)برای ما کمی قديمی ها از فحش هم بدتره!

رها آسایش said...

سلام،آهوی عزیز

من ماههاست که دل نوشته های تو رو می خونم .بینهایت زیبا می نویسی.من عاشق کاراتم.البته به دلائلی شانس داشتن یک وبلاگ رو نداشتم که مثل شما توش دردو دل کنم .به تازه گی تونستم یه جا واسه خودم یدا کنم .میخوام ازتون خواهش کنم که به من افتخار بدید و هر چند گاهی یه سری به من بزنیدو راهنمائیم کنید. لطف میکنید.مرسی

Free counter and web stats