Mar 5, 2007

بوی پیپ خیلی خوب است.

ولی نه بوی پیپ آدمهای بداخلاق.

.

صبح با گل فروش یکی به دو کردم.

گل ها را آنطور که دوست داشتم نمی چید

زیاد هم نمی شد به پر و پایش پیچید

گل فروش ها را اگر زیاد بکن نکن بکنی شان کار را خراب می کنند

من تجربه کرده ام

اما این یکی کمی خنگ بود

نه کار خودش قشنگ بود

نه کاری که من بهش می گفتم بلد بود

آخرش گفت خانم خیلی ایراد می گیری

دیدم راست می گوید

خیلی ایراد می گیرم

گفتم پس اقلا روبان را همانطور بپیچ که همیشه می پیجی

اما او روبان را آنطور پیچید که همیشه نمی پیچد

من هم خسته شدم

ولش کردم

کارت را گرفتم

نوشتم

زدم روی گل

.

از دور که نگاه کردم تازه دیدم چقدر قشنگ شده

مثل تمام چیزهایی که از دور معلوم است چقدر قشنگند.

1 comment:

شمس نيا said...

سلام

وبلاگت خيلی عالی است

سری به ما هم بزن http://shamsnia.persianblog.ir

Free counter and web stats