May 9, 2009

عروس لبنان

صبحانه امروز را در رستوران لبنانی عباس آباد خوردم. از وقتی این رستوران باز شد هر روز صبح که از جلویش رد می شدم و آن آگهی صبحانه بوفه باز هوس انگیزش را می دیم با خودم می گفتم یک روز بیاییم اینجا. یک روز بیاییم اینجا. هی نمی شد. تنها رستوران لبنانی جردن را یک بار امتحان کرده ام. خیلی هم کشته مرده غذاهای لبنانی نیستم. اما ویر صبحانه خوردن اینجا ولم نمی کرد. آخرش امروز صبح که رسیدم جلوی رستوران و دیدم نیم ساعت وقت اضافی دارم به جای اینکه مثل بچه های آدم بروم از وقت اضافیم نهایت استفاده بهینه را بکنم و پیاده روی کنم، رفتم آن تو و یک شکم سیر صبحانه خوردم. آنهم نه صبحانه لبنانی. چون خیلی وقت نداشتم و نمی شد بشینم یکی یکی مزه ها را تست کنم. همان کره و عسل و پنیر و گردوی خودمان با نان تازه سنگک به هر صبحانه لبنانی می ارزید!

3 comments:

آهو said...

روبی پیره تو کجا اینجا کجا!؟

آهو said...

چرا نداره؟ درسته که دو نفری یه لطف دیگه داره اما یه نفری هم خیلی بد نیست.

همسفر said...

درود - نوش جان اما من فکر می کنم آدم یک نفره به رستوران بره هیچ لطفی نداره !

Free counter and web stats