Jun 3, 2009

هوای کوی تو

صبح با وجود هوای فوق العاده، فرصت نشد بروم پیاده روی و کلی متاسف شدم. ف امشب می رود خواستگاری. یادم هست وقتی کوچک بود می نشست روی مبل و پاهای لاغرش را بغل می کرد و حرفهای بزرگتر از خودش می زد و پدر گوش می کرد. خیلی کوچک بود که آرزو می کرد برود هالیوود فیلم بسازد! .. خوب آرزوی کمی نبود. اما حالا که فوق لیسانس کارگردانیش را گرفته و قرار است دکترایش را پیش عمه اش در ینگه دنیا بگذراند بعید نیست اگر سر از هالیوود هم در بیاورد. اما دیشب دلم گرفته بود. فکر می کردم زندگی چقدر با سرعت دارد از کنار من می گذرد. چقدر بزرگ شده ام. چقدر روزهای خوب و بد دیده ام. گوشیم را خاموش کرده بودم و صبح پیغامت رسید. آن هم بیشتر دلگیرم کرد. باور نمی کنم آنجا باشی. آنقدر نزدیک به خدا. این برای من تغییر بزرگی است. من اینجا نشسته ام اما این برای من تغییر بزرگی است. نمی دانم قلبم طاقت تحملش را دارد یا نه. از روزی که رفته ای یک چیزی بیخ گلویم را گرفته. نمی دانم بغض خوشحالی است یا غم. نمی دانم از دوری است یا از نزدیکی. از اینکه من این روزها را دیده ام و با تو در تجربه این لحظات شریکم. لحظاتی که در زندگی من و تو نبوده تا امروز که در کنار همیم و این روزها را می بینیم. اما باز دلم گرفته. هیاهوی انتخابات دارد خفه ام می کند. آنقدر خوانده ام و فکر کرده ام که مخم دارد سوت می کشد. ده روز دیگر خواهم خواند و فکر خواهم کرد. روزهای عجیبی ست. انگار دارم همه چیز را در خواب می بینم.

2 comments:

هادی said...

(کردان):یکی از بچه های اصلاحات بود که در دوره اصلاحات در جریان مدرک گرفتن آقایان از دانشگاه آزاد مدرک گرفته بود و با روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد گفت می خواهم بیام با شما کار کنم و از مواضع قبلی ام عقب نشینی کنم.
(مشایی):ایشان دارای ادبیات خاصی هستند.مثلا خیلی از اوقات وقتی به صورت رسمی ومثلا کتابی صحبت می کنند چیز هایی که برداشت می شود با چیزی که ایشان می خواسته بگوید و در فکرش بوده فرق می کندمنظور ایشان از آن جمله نیز به نظر من خطاب به مردم یهودی وارد شده به فلسطین بوده که نباید با رژیم غاصب خود در اشغال فلسطین همفکر و همراه باشند و...که مردم یک برداشت دیگری کرده اند و به نظر من آقا به خاطر جو غلط حاکم شده بر مردم آن پیام را دادند.
توجه کنید گفتم به نظر خودم.
تا مطالب بعدی خداحافظ.

هادی said...

مناظره):عده ای به مناظره دکتر احمدی نژاد ایراد می گیرند که آقا این کار شما خلاف بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام است . در جواب باید گفت خیر چرا که تاکتیک آقای احمدی نژاد در مناظره جهت روشن گری افکار عمومی که در طول این چهار سال توسط سناریو سیاه نمایی که در این مناظره ها به اوج خود رسید با علامت سوال مواجه شده بود انجام پذیرفت . بلکه ایراد بالا به آقای موسوی و کروبی وارد است که چرا با ارایه اسناد غلط و بی پایه و اساس و نشر اکاذیب افکار عمومی را مشوش می نمایند؟
(رای):گروهی فکر می کنن که آقا رای من چه تاثیری دارد من یه نفرم .حالا چه من رای بدم چه رای ندم انتخابات مثل هر سال برگزار می شود؟در جواب این گروه باید گفت:رای دادن دو جنبه دارد:
1-داخلی 2-خارجی.
از بعد داخلی من رای میدهم چون یکی از اعضای ساختمان عظیم ایران هستم وبرای ادامه زندگی به مدیر دلخواه خودم رای می دهم .ودر جایی که میزان رای دو مدیر یکسان باشد شاید این رای من باشد که میتواند نتیجه را به نفع مدیر دلخواه من عوض کند.
از بعد خارجی مهم مشارکت است. چرا که میزان مشارکت یعنی مشروعیت بخشیدن به نظام.یعنی آقا من هنوز به این انقلاب و نظام پایبندم.

Free counter and web stats