Jul 1, 2009

9 comments:

ashena said...

همیشه در پس نوشته ها افکاری پرسه می زنندکه بودن انسان را فریاد می زنند
اما خود بودن همیشه آن چیزی نیست که انسان در پی آن است .
ولی خود بودن حقیقتی است که هیچگاه نمی توان از آن فرار کرد

وبلاگت خوبه ....

behnam said...

باید ادامه داد ,نمی توانم ادامه دهم, ادامه می دهم.
بکت - نام ناپذیر

آهو said...

بهنام جان ممنون از پیامت.

آهو said...

خانوم یا آقای مستر میس این کاریکاتور مال من نیست. خوبه لینکو می بینید بالاش. واقعن به غیر از یک ذهن بیمار به شما چی می شه گفت؟! هر چقدر دوست دارید اینجا بتازید. فکر نمی کنم به نتیجه ای برسین!

Adolf Hitler said...

Pravo , Mr& MISS UNKNOWN

آهو said...

خانم و آقای مستر میس! دیگه وقاحتو به حد کمال رسوندین. دست کمی از رهبرانتون ندارین.. به خاطر بی شرمی شما از این به بعد کامنت ها رو بعد از چک کردن منتشر می کنم. متاسفم که بهانه ای برای ابراز عقده های شما نخواهم بود! می بینید؟ همیشه راهی هست!

مستر ،میس ایز آن نون said...

ها ها ها ها می خواستم ببینم ظرفیت شما ها چقدره و بیه ببینن که کوچکترین ظرفیت تحمل حرف مخالفی رو ندارین .بنظر من همین رژیم هم برا امثال شما ها که دردتون فال قهوه گرفتنو آه جان سوز از فلان جای ما تحتونه(زیادیه)!
همونطور که گفتی راه های زیادی برا یکه تازی هست ... من آماده بازی ام مردی بیا تو بازی ببین چطور رسوات کنم جنده خانم...

آرمیتا said...

چه غم انگیز

آراد said...

منم دلم به حال این بیچاره ها میسوزه ..
آهو جان مراقب خودت باش..
دوست قدیمی

Free counter and web stats