Nov 11, 2009

ٍٍEdge of Razor

این که آدم گاهی اوقات ساعاتی از روز آنقدر از همه چیز ناامید است که دلش می خواهد بمیرد و قلبش مثل گنجشک توی سینه اش می طپد و دلش می خواهد گریه کند و تمام افکار عجیب غریب و ناکامی ها و غصه ها و نگرانی ها می آیند سراغش و از در و دیوار روی سرش آوار می شوند و اشکهایش گرم و آرام جاری می شود روی گونه هایش و کاریش هم نمی تواند بکند و گاهی اوقات باز امید آرام آرام بازمی گردد، باز هم زندگی به رویش لبخند می زند، باز هم دلش می خواهد به هیچ چیز فکر نکند و با خود بگوید همه چیز خوب است و خوب خواهد ماند و خوب خواهد شد و دلش می خواهد بگوید گور بابای تمام نگرانی ها و ترس ها، و دلش می خواهد کمی تا قسمتی خوش خیالی طی کند تا بلکه روزش بهتر بگذرد. اصلن می دانید چیست؟ بالاخره این آدم گاهی اوقات دستی دستی خودش را گول می زند یا نه واقعیت همین است که آدم دارد دستی دستی خودش را به فنا می دهد با افکار مالیخولیایی؟ و گاهی بین این دو لبه گیر می کند و روی لبه تیغ راه می رود. روی لبه تیغ راه می رود و آخرش نمی داند این منی که حالش خوب است من واقعی ست و زندگی واقعی ست یا آن منی که حالش بد است من واقعی و زندگی واقعی ست. آدم گاهی روی لبه تیغ زندگی می کند اصلن. راه رفتن که سهل است.


 

3 comments:

شریک کودکیهای من شوید said...

انسان امروز موجود پیچیده ایه مگه نه.....

دوست دارید قسمتی از خاطرات کودکیت من و نسل منو ( بچه های دهه 60 شمسی) رو داشته باشید-به وبلاگ من سر بزنید هم چیزهای قشنگ ببینید و هم چیزهای قشنگتر تهیه کنید-گریه - خنده -بغض و دلتنگی همه یکجا در وبلاگ من موجوده.....
اگر هم به فکر زندگی و یا کار و سفر به جزیره زیبای کیش هستید همین الان به وبلاگ دیگه من kish2010.persianblog.ir مراجعه کنید- خوشحال می شم میزبان شما در جزیره زیبای کیش باشم و یا بتونم کمکی به شما بکنم....

وفا said...

دقیقن درست راه رفتن بسی دشوار  
و لیز نخوردن از روی لبه تیغ هنری بس گران بها

فاطمه said...

دوست عزيز سلام- اگه مايل به تبادل لينک هستي لطفا منو با عنوان جديدترين مدل لباس 2010 لينک کن و بعد اطلاع بده تا منم سريعا وب شما رو لينک کنم . رنک وبلاگم دو هست
با تشکر

Free counter and web stats