Oct 16, 2002

باز خل شدم

امروز پنج شنبه،
باز يه هفته ديگه گذشت،هر لحظه منتظر لحظه بعدي هستم و همش منتظرم که معجزه اي اتفاق بيافته ، بعد وقتي به عقب نيگا ميکنم ميبينم که روزاي زندگي تند و تند دارن ميگذرن.
نميدونم چرا همش فکر ميکنم زندگي بر وفق مراد نيست .از خودم انتظارات زياده از حد دارم.يکي به من بگه که هيچکس کامل نيست.نميدونم نميدونم ........
مدتهاست با خدا حرف نزدم.آخه من و خدا با هم قرار مدارايي داريم!
همش کار کار کار آخرش چي.اميدوارم يه روز به آرزوم برسم.راستي همقطاراي خوبم ،ممنون که به وبلاگ من سر ميزنين ولي اگه برام پيغام هم بذارين خوشحال تر ميشم .
دلم ميخواد برم سفر سفر سفـر
از اون سفر هايي که عاشقشم

12 comments:

bahram said...

سري به من بزن

آراد said...

اميدوارم هر چه زودتر به آرزوهات برسي...

Ava said...

ishalla miri safar...

avaze-ghorbat said...

salam
mersi ke be man sar mizani  hamantouri ke gofti javabet   weblog maneh.
dar zemn azizam   har  ghami ra  shadmani be dombal ast o har hejri ra  vesali.
amrikaiiha migan: Dont worry  ,take it easy>>>be happy.
khosh bashi

mohammad reza said...

salam ma hamamoon montazereim yeki montazere doosteshe yeki montazere farda

chize khasti nist az in entezar bayad b nahve ahsant estefadeh kooonim

sadegh said...

از صداي سخن عشق نديدم خوشتر
                                        يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند...
good luck.

بچه مثبت +++++ said...

...معجزه............! دست حق يارت

اریو said...

مواظب قرارهایی که با خدا میزاری باش کلک زیاد میزنه

مريم said...

وبلاگ قشنگی داری و مطالب جالبی نوشته ای .خسته نباشی .خوشحال ميشم که از وبلاگ من هم ديدن کنی.

آوات said...

آدمه و خلياش ديگه آخه آدم اگه خل نشه گاه گداری که فايده نداره!

آوات said...

اولاً : دوستان به جای ما ، من 2 سال پيش رفتم کنسرت خانم غانم رو جدا از ادا و اصولی که خانوما در مياوردند، خيلی خوب بود .
دوماً ش رو تو وبلاگ می نويسم.

محسن said...

من از  نسل سوخته ام . نسلي كه جوونيش توي شعار و كتابهاي سياسي و بوي باروت و يك جنگ بي معني هدر شد . نسلي كه تمام احساسات و غرايضش رو سركوب كرد و منتظر بود  يك جامعه آرماني بود اما نشد .منم عاشق سفرم عاشق سفر آخرت . تو چي ؟

Free counter and web stats