Dec 6, 2002

امروز بالاخره کارت کتابم رسيد.ميخوام برم کتاباي افسانه رنگ هاي دونادون ، يکي از زن ها دارد ميميرد،احتمال پرسه و شوخي(اگه پيداش کنم)ولائورادياس(اثر کارلوس فونته که يه رمان بلند عاليه) رو بگيرم.
الانم دارم کتاب مرد،زن،ارتباط رو ميخونم که البته تا حالا هيچي ازش نفهميدم.نميدونم انقدر که ميگفتن من ازش انتظار بيشتري داشتم. نوشته هاش برام جالب نيست.فکر ميکنم کتاب (زنان خوب به آسمان ميروند،زنان بد به همه جا ميرسند)خيلي خوندني تر باشه.يه کتاب روانشناسيه که عليرغم اسم عجيبش خيلي مطالب جالبي در مورد زنها داره.(نوشته اوته ارهارت).
انگار من عيد رو هم يه خورده زود تبريک گفتم.واقعا نميدونم چرا تبريک گفتم!شايد از روي عادت.چون عيد از نظر من اين روزا نيست.روزيه که خودم شاد باشم، راضي باشم ،و خيلي چيزاي ديگه.
راستي وبلاگ خونا و وبلاگ نويس هاي عزيز تورو خدا اگه کتاباي مرجع براي شرکت توي کنکور کارشناسي ارشد رشته مترجمي زبان انگليسي رو ميشناسين بهم بگين.چون مثل خر تو گل گير کردم.
اگه اون مرجع هارو پيدا کنم مثل آدم ميشينم درس ميخونم و انقدرم از کتاباي مردم ايراد نميگيرم!
ديگه اينکه....
ديگه اينکه امروزم کلي وبلاگ زنونه خوندم که لينک بعضي هاشونو ميخوام بذارم.خوب که چي؟
که بخونمشون.بازم که چي؟آخه بعضي هاشون خوب مينويسن.با نوشته هاشون حال ميکنم.
احساس نزديکي بهشون ميکنم.بعضي حسها توي زنها مشترکه.و اگه بعدا نگن که من فمينيستم خوندن کتابي رو که گفتم بهشون توصيه ميکنم.فمينيست بودن رو به شکل افراطي دوست ندارم.هيچ تعصبي رو به شکل افراطي دوست ندارم.بيشتر از اين که صرفا مدافع حقوق خانم ها باشم ترجيح ميدم طرفدار انسان بودن باشم.آخه ما تو دنيا آدم زياد داريم.اما انسان......چه عرض کنم

8 comments:

مرتضی... said...

با سلامی دوباره خدمت شما...
بله فرمایش شما متین واقعا انسان توی این جنگلی که داریم زندگی میکنیم کمه...نمیدونم چرا اینجوریه تا میایم به کسی اعتماد کنیم ابلیس از آب در میاد و چنان خنجری از پشت به آدم میزنه که فراموش کردنش واقعا محال...بعضی وقتا میگم خودم هم مثل اونا بشم ولی به خدا نمیتونم ...نمیدونم اونا چجوری زندگی میکنن ...نه وجدانی... نه دلی...خدا به دادشون برسه...

freidoon frooghi said...

salam ba tashakor man khastare matne chap shode dar tanz o caricator hastam.

LUBIA said...

MER C

banoyeordibehesht va aghaye shahrivar said...

ketabaro kharidi khondi be man begho chetor bod ke bebinam beram bekharam ya na?

hamid said...

salam
age shod be dostaneton http://1233.persianblog.ir
moarefi konen

نوشی said...

سلام ممکنه به منم سری بزنین؟

سمن said...

سلام آهو جان!من هنوز جواب ایمیلمو نگرفتم.:(اگه روز پنجشنبه بیایی فکر کنم یکی از بچه ها بتونه برای کارشناسی ارشد راهنماییت کنه.منتظر جواب ایمیلم هستم.

ئه سرين said...

من هم كتاب مي خوام:)

Free counter and web stats