Dec 7, 2002

اينجا مال منه.نميدونم تا کي.ولي فعلا مال منه.اينجا دوستاي تازه پيدا ميکنم.می رم تو دنیای فریدون فروغی.دلم برای نوشته های بعضی ها تنگ می شه. دلتنگ می شم می نویسم.خوشحال می شم بازم می نویسم.می دونم یکی می خونه.حتی اگه کسی هم نخونه باز می نویسم.اینجا جزئی از زندگی و افکار من شده.اینجا رو دوست دارم...از همتون ممنونم.شما ها که منو تنها نمی ذارین .راستی امروز روز بزرگیه.روز دانشجو....احساس عجیب امروزمو هم با شما قسمت می کنم.البته خدا به خیر بگذرونه...

امروز یه چیز جالبم پیدا کردم.و باز هم با شما در موردش حرف می زنم.شما ها که دوستتون دارم.
::حضرتعالي فاقد شرايط مرجعيت بوديد...::متن کامل نامه سرگشاده و تکون دهنده دکتر قاسم شعله سعدي خطاب به رهبر رو از اينجا بخونيد.

5 comments:

Arad said...

!!!!!!!!!!!!!

ئه سرين said...

وبلاگ اينجوريه ديگه آدم تو هر حالي دلش مي خواد بياد توش بنويسه(البته گاهي هم دوست داره ننويسه). راستي معني اسم من هم مي شه: اشك. ولي هر كي مي فهمه مي گه پس چرا تو مدام مي خندي:)

نوشی said...

خیلی سخته آهو جان جای دو نفر بودن... من دیگه جونم دراومده خودمم نمیدونم چه جوری دارم ادامه میدم شاید عشقه... آره حتما عشقه.

نوشی said...

آهوی نازم آدرس درست وبلاگ فريدون فروغی اينه:batigol.persianblog.ir  احتمالا اشتباه تايپ کردين چون صحيح و سلامته.

reza said...

سلام.....من هميشه به وبلاگت ميام آهو جان

نوشته هاتو خيلی دوست دارم .....به من سر بزن

Free counter and web stats