Nov 24, 2003

آگهی های ترحيمي كه به ديوار می چسبونن بدترين چيزيه كه از يه آدم به يادگار می مونه..


تصور اينكه صاحب خندون يا عبوس اين عكس الان رفته زير خاك و از توی چهار چوب عكس انگار داره از يه دنيای ديگه من رو نگاه می كنه حس بدی بهم ميده.كاغذی چسبيده به ديوار كه كودك بازيگوشی اونو از ديوار می كنه و می اندازه توی جوی آب.


صاحب اين عكس روزی زندگی می كرده نفس می كشيده اما امروز تنها سهمش از اين دنيا يه كاغذ با حاشيه های گل و سنبل چسبيده به ديواره كه كمتر كسی حتی گوشه چشمي بهش می اندازه.


دوست ندارم وقتی مردم كسی برام آگهی ترحيم چاپ كنه و بزنه به ديوار..دلم برای عكس های توی آگهی ها می سوزه...

11 comments:

يوسف said...

تا به حال به اين موضوع فکر نکرده بودم ..

يک پنجره said...

ای بابا ... تو اين جايی؟ فکر کردم تعطيل کردی!

اوه چه خوب! چه قدر مطلب نخونده هست اين جا!

روبي پير said...

من بيشتر از همه از عبارت جوان ناکام بدم مياد برا اونايی که هنوز ازدواج نکردن

نيما said...

ولی باور کنيد برای خود صاحب عکس چندان فرقی نداره!

نوشی said...

اکثرا عکس خانومها رو که چاپ نميکنن...

k1 said...

بهر حال واقعيتی است که بايد پذيرفت . شايد ديدن اين عکسها و آگهی ها آدم رو يه کمی به خودش بياره !

شين said...

مگه گريز ديگه‌ای هم هست؟
راستيُ از من هم به تو سلام!

پدر said...

آدم وقتی مرد که ديگه مرده...

جوجوي هيچكس!!! said...

اميدوارم که حالا حالاها زنده باشی. اما منهم از همه جور مراسم عزاداری تنفر دارم. منکه دلم ميخواد وقتی مردم فقط بدونم کيا عذاب وجدان ميگيرن، کيا گريه ميکنن، کيا ميگن آخيش خوب شد مرد! کيا ميگن کاشکی ديرتر ميمرد! و ... فقط اين قسمتش رو دوست دارم بدونم. اون رو هم دلم ميخواد يک بار خودم رو به مردن بزنم تا ببينم چی ميشه!!!
(شوخی)

intry said...

من از مجلس ختم بيزارم.....وقتی می شينم تو مجلس
... پاهام خشک میشه...بعدش می بینم همش چرت و پرت... بعد میبنم اقوام عین خر گریه می کنن...بعد می بینم نیم ساعت بعد همش الکی بود...بعد می بینم زنا همونطور که دار گریه می کنن یه دستمالی چیزی دارن که  آريششون خراب نشه...مردا که .....اصلا همش بده

amir hadi said...

سلام خانم اهو نميخوام از اين حرفاي عوام بگم كه مرگ براي همست و ايتن چيزا
اولا از اشناييتون بسيار خوشحالم ثانيا تازه به اينجا اودم
اگر خواستيد به بلاگ من بيتايد
انديشه هاي شما از نظر اين حقير بي سواد كمي ته مايه هاي مذهبي داره
بيايم با هم فكر كنيم كه :
مذهب تنها تلاش انسان است به هست الوده تا انچه فناست را اخري كمكند
ـــ شايد مشكلو اگر حل نكنه كوچكتر كنه
و بعد ميتونيم وارد مسير تصوف و عرفان هم بشيم
راستي ــــــــــــــــــــ من اين همه مطلب نوشتم هيچكس نيومده نيگا كنه ناراحتم
اگر دوس داشتيد بيايد و به من هم سر بزنيد
مطلب ارزو دارم رو اگر خواستي بخون
+===== خيلي دوس دارم با هيچ من اشنا بشي
يه هيچ خوبه
بيايد با هم اشناتون كنم
خب ديگه زياد حرف نميزنم
خدا نگهدار ارالدتمند شما
امير هادي
تاريخم خودش ميزطنه نه ؟
باي تا بعد

Free counter and web stats