Dec 27, 2003

اين وبلاگ به مدت يك هفته آپديت نميشه.


 


اين كمترين كاريه كه براي همدردي و احترام به غم هموطناي مصيبت زده ام مي تونم بكنم.براي همدردي با اون مادر گريون و وحشتزده ای كه جسد دختربچه 7 ساله شو مي بوسيد...و هزاران هزار مادر و پدر و فرزند مصيبت زده ديگه.هر چند که عمق و شدت رنجشون رو هرگز درک نخواهم کرد.اين كمترين كاريه كه براي ابراز تاسف از ويرانی ارگ بم «بزرگترين بناي خشتي دنيا» مي تونم بكنم.هر چند که عمق و شدت تاسفم رو هرگز در قالب کلمات نمی تونم بگنجونم.دو هزار سال تمدن مهرازی نتونست ۱۰ ثانيه خشم زمين رو تحمل کنه.چه برسه به خانه های غير استاندارد بم..


 


آهو


 

28 comments:

ashkan said...

اميدوارم ديگه از اين حوادث ناگوار برای هموطنان خوبمان رخ نده-----به من سر بزن//هنوز دور از ايران

k1 said...

شايد اگر بنويسيد بتونيد کمک موثرتری انجام بدين هر چند ايده و نيتتان زيباست .

موريانه said...

برای ارگ بم، سوگوارم...که حتی يکبار هم از نزديک نديدمش، اما پوستر رنگيش بر ديوار اتاقم، چون وصله ای ناجور دهن کجی ميکند!...اين، آغاز فاجعه است!...ايکاش ميتوانستم به ابيانه بيايم، ۱۰ سال پيش، اون اواخر، يک بار رفته ام.

ali said...

چی بگم؟ کاری نمشه کرد در برابر طبعيت. اين نشون ميده که چقدر ما حقيريم

يک پنجره said...

راه جالبی نيست ...

سارا said...

هیچ چیزی بیشتر از کوتاهی مسولین اذیتم نمی کنه

موريانه said...

اگر هزينه بليط هواپيمای خارج از کشور را پرداخت کنيد، حتما خواهم آمد!...ولی کاشان نه!...اونجا رو ديدم.

حسين said...

سلام و ارادت و ....

موريانه said...

انسانها موجودات غريبی هستند!...اينجا هم دوست دارند همديگه رو مثل اون بيرون بشناسن...مثل تلاش من برای حدس زدن سن شما از روی آدرس وبلاگتان يا حس غريب شما. به هر حال، من در حال حاضر ايران نيستم و خيلی دوست داشتم در تور يک روزه شرکت کنم.

موريانه said...

حس پيروزمندانه سوتی گرفتن زيباست!...نه؟...نه نميتونم!...ولی اون موقع ميتونستم...شايد بعدا هم بتونم!...من حس غريبی ندارم دوست عزيز.

زن آبي said...

هيچ چشمی عاشقانه به زمين خيره نبود

lale said...

سلام آهو جان ...سلامی به تلخی نوشداروی بعد از مرگ سهراب ...

uni said...

خشمی که عده ای بيگناه گرفتارش شدن! هميشه همينه. اين خشم آسمانی بايد متوجه عده ای ديگر می شد!!!!

يوسف said...

سلام . من هم درگذشت هموطناي زلزله زده امون تو بم خصوصاً خواننده سبك سنتي ايران " ايرج بسطامي " را  بر همه ايراني هاي وطن دوست تسليت مي گم . راستي وقتي كه زمان برخاستن فرا رسد چه كاره حسنيم ؟؟ ..

كيوان said...

سلام!...من زياد اينجا رو ميخونم!...ولی چون ديگه وبلاگ ندارم، پيغام گذاشتن به نظرم بی معنيه!...خوبی؟...کافه بلاگ خوش ميگذره؟...ديگه شده پاتوق!...فعلا...

امير عطا صهبايي said...

سلام دوست عزيز . ممنونم كه باز رشته اتصال رو وصل كردي . البته من هم بي معرفتم . در اين شك نيست . اما : گر فراق بنده از بد بندگيست .....چون تو با بد بد كني پس فرق چيست ؟ اميدوارم كه خوشحال ببينمت . دل همه مون پر از درده . اما اوليش نيست . اخريش هم نخواهد بود .

مجنون said...

سلام تسليت !

حميد said...

منتظر ديدن شما در وبلاگ خودم هستم

ali said...

با من سخن از مرگ نگوئيد

بن بست باز ( رهگذر ) said...

ناراحت نشو . ولی اين خنده دار ترين حرفی بود که تا حالا شنيده بودم . به خاطر زلزله يه هفته آپديدت نميکنی . پس اگه دور از جون کسی از عزيزانت فوت کنه . ديگه اصلا آپديت نمی کنی ؟

يلدا said...

هفتمين روز فاجعه ي بم بر همه ي كساني كه در دلشان درد اين غم بزرگ را احساس كرده اند، تسليت باد.

مامان نيلو said...

ولی من کامنت ميذارم... من اگه غمناک بودنم را به زبان نيارم ميترکم ... من اگه جلوی اشکم را بگيرم ميترکم .. من اگه با تو سخن نگم ميترکم ... من از دوری دارم ميترکم ...

يك كلام said...

اين روزها هم ميگذره...

ali said...

سلام وبلاگ قشنگی داری خواستی به من هم سر بزن

سارا said...

عزيز من ... بنويس ! ...ما رو اينقدر دست خالی برنگردون

يوسف said...

روزه سکوته يا ..؟؟

موريانه said...

سکوت کافيست!

lale said...

سلام ...دوست عزيزم - برای دلتنگی اين دل تنگ لطف کن و بنويس !

Free counter and web stats