Apr 12, 2004

هيچي بدتر از اين نيست كه بعد از شوت شدن از اين سر شهر به اون سر شهر واسه يه پرونده فسيل شده ، آخرشم توي اداره دولتي اون سر شهر مجبور بشي واسه اين كه كارت زودتر راه بيافته به يه كارمند رده آخر پيشنهاد پول بدي(چي مي گن بهش؟زير ميزي؟شيريني؟رشوه؟) و همينطور كه بالاي سرش واستادي كه نامه تو بنويسه و توي خيالت فكر مي كني كارت راه افتاده آقا كيفشو برداره و خداحافظي كنه و بره و تو بموني و دو تا شاخ نامرئي روي سرت و يه پرونده دوازده صفحه اي نيمه تموم توي دستت.تازه از پله ها هم كه دنبالش بدويي باز فايده نداشته باشه فقط به اين دليل كه طبق محاسبات ايشون چند دهم ثانيه دير دستتو كردي توي كيفت !


لطفا از وجدان كاري حرف نزنين كه قيافه ش داد مي زد اين كاره ست. فقط من نفهميدم اون كه اعلام آمادگي كرده بود و منم كه هي مي گفتم از خجالتتون درميام پس چرا افاقه نكرد !؟حالا من به خاطر يه اشتباه تايپي كوچولو توي نوشتن يه صفر به جاي يك توي يه شماره پلاك كوچولو مجبورم تمام مراحل هيجان انگيز قبل رو دوباره تجربه كنم.


 


تنها حسن اين ماجرا اين بود كه ياد گرفتم از اين ببعد توی همچين مواقعي كي بايد دستمو بكنم توي كيفم !


 

9 comments:

binesh said...

ثمری فرهنگ فعلی غالب بر جامعه اين نباشد جای تعجب دارد.
شادزی

يوسف said...

سلام . زگهواره تا گور .. بيشتر از اينها را باید آموخت ! اگه بگم خسته نباشيد ، شايد بيشتر از اینی که هست ناراحتت کنم ! من هم بخاطر داشتن اين مدينه آرمانی ! که داريم متاسفم ..

ali said...

رشوه که اشکال نداره. حق خدا دادی کارمنداس

آندرومدا said...

سلام. چقدر سريال امشب نقطه چين هم شبيه اين نوشته شد!

آرش مسیحا(داوود مرادیان) said...

تو تو تو تو تو تو تو  تو رو سفيدم کری تو که نشناخته شيفته مرامتم ! تو که سا عت ها نگران بودم چه پيامی مگذاری تو که مثل اينها شکم سير نيستی تو  تو رو سفيدم کردی

آرش مسیحا(داوود مرادیان) said...

اين وضعيت حاکم بر اين مملکت است اما اگر فکر می کنی من بتوانم کاری کنم بگو شايد آشنايی چيزی داشته باشم شايد هم نه به هر حال اگه خواستی ميشه قضيه را مطبو عاتی کرد که زود تر حل بشه اگه مهم است ما چيج.ری از خجالت شما در بيايم؟

رامک said...

حرص نخور عزيزم زندگی گا هی از اينم بدتره
چه خوبه که می تونی بنويسی ... منم ميتونم با تو توی اون لحظه يکی باشم
دوست دارم

بزرگ said...

بله .... بسيار رسم آشناييست .

نیکان کار said...

سلام ....... يه سری به اينجا بزنين ضرر نداره :www.nikankar.com

Free counter and web stats