Apr 7, 2004

نمي دونم كدوم بنده خدايي مي خواسته پسورد وبلاگ منو پيدا كنه تا برام دسته گل بفرسته ! پرشين بلاگ هم را به را پسوردمو به آدرس ايميلم مي فرسته.حالا بماند كه ايشون با اين روش اعجاب انگيز كشف پسورد بايد برن جلو بوق بزنن اما من از همين جا به اين دوست عزيز كه احتمالا مي خواد سر به تنم نباشه اعلام مي كنم كه بابا جان من كه كاری به كار كسي ندارم سرمو انداختم پايين دارم زندگيمو مي كنم تو هم كاري نكن عصباني شم و بخوام تلافي كنم.البته هر چي فكر كردم كه چجوري تلافي كنم عقلم به جايي نرسيد.آخرشم تصميم گرفتم ليستی از انواع وبلاگها رو كه كشف كردم براتون  بنويسم.ببخشين كه ربطي نداره !


 


انواع وبلاگها:


 


وبلاگهاي خودبزرگ بين


وبلاگهاي خود كوچيك بين


وبلاگهاي ول معطل


وبلاگهاي دل بده قلوه بگير


وبلاگهاي خالي بند


وبلاگهاي بازارياب(با پيام بازرگاني به من هم سربزن)


وبلاگهاي دچار ياس فلسفي


وبلاگهاي دچار شگفتزدگي فلسفي


وبلاگهاي روشنفكرانه


وبلاگهاي مشابه روشنفكرانه(بازارمشترك تقلبي)


وبلاگهاي شاعران كشف نشده


وبلاگهاي نويسندگان كشف نشده


وبلاگهاي فيلسوفان كشف نشده


وبلاگهاي مرحوم


وبلاگهاي رو به احتضار


وبلاگهاي آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هيچي


وبلاگهاي مجهز به سيستم امنيتي FBA و CIA (مخصوص گروه اول)


وبلاگهاي خوب


وبلاگهاي خيلي خوب


 


اينم چند تا وبلاگ خيلي خوب كه من دوستشون دارم:  


دلقك ، ليلاي ليلي ، شرقي ، دلتنگستان(بدون شماره) ، نارنج ، ورطه.


لينكم لازمه؟!


 


 

9 comments:

somayeh said...

سلام دوست داشتی به من هم سر بزن
بای بای

YEK MARD said...

رئیس مجمع دیوانگان/
آپدیت آپدیت منتظر شخص شخیص متشخص شما با یه مطلب در باره ختنه دختران حتما بیاین و نظر هم یادتون نره
/ یا حق>> انا الحق

لاله said...

سلام ...آهو جونم چه خبرا ؟ بفرمائيد اونوقت ما جز ء‌كدوم دسته ايم ؟

Hamed said...

salam arz shod rastesho bekhay man zeyad motevajeh nashodam ghazeye rajebe chi bood ye kamaki na moshakhas bood vali be har hal webloget ghashange ageh bikar boodi vase vaghat talaf kardan ye sary be webloge man bezan ,mamnonet misham.

k1 said...

فکر ميکردم اسم من هم اون پايين باشه ولی ..... موفق باشی!

ali said...

اول يه جوالدوز به تو می زنم بعدش يه سوزن به خودم.
وبلاگ تو  احتمالا شماره پونزدهی. مال من آخريس  :-)

پدر said...

ببخشين اونوقت شما جزو کدومين ؟‌‌ (-:

پدرام دانش said...

از ISP خودتون درخواست می کنین که با ردگيري مسیر ( که بهش می گن Ping کردن ) ؛ IP طرف رو شناسايی کنن و با تماس با ISP ايشون؛ تذکر لازم رو بهش بدن یا احیانا اشتراک طرفو باطل کنن ... البته اگه ISP شما سرش شلوغ باشه به سختی اين کارو قبول می کنه ... اما مورد دوم: تو این مدت که وبلاگ می نویسم به خیلی ها سر زدم .. به تعداد زیاد از انواعی که نام بردين ... از دختر و پسرای جوون گرفته تا مردان و زنان پخته و سرد و گرم چشیده ... و اعتراف می کنم حتی بی خاصيت ترين اونها حرفی برای گفتن و چیزی برای آموختن ( لااقل برای من ) داشتن ... فکر نمی کنم بی رونق تر و بی هدف تر از وبلاگ خودم وبلاگی پیدا بشه ...

شب نوشت said...

ما جز کدوم دسته وبلاگها هستیم ؟ ؟ ؟ وبلاگهای دچار مرگ مغزی احتمالا . . . دعا کنین حداقل تا چند وقت دیگه حوصله نفس کشیدن داشته باشیم . . . وگرنه دچار مرگ کاملا واقعی میشیم . . ..
خوش باشین. فعلا.

Free counter and web stats