Jul 19, 2004

بيست دقيقه بعد.


بيب بيب.


.


.


گرم شدم ..


 

7 comments:

نگار said...

گرفتی ما رو آهو جان

davood said...

سلام عذر می خوام که انقدر رکم اما ار دست شما زنها به ستوه اومدم فردا با يکی مشاوره ميدم که سه ساله گرفتار يه پسره ! پسره فقط لذت جنسيش براش مهم بوده! همين! دوروزه داريم در مجله با يک حاجی چاق درگير می شيم تو کميته امداد ! به همه زن های زير سی سال می گه سيقه من ميشی !؟ رمان خاکستر و زمينم که در دفاع از زن هاست توسط يه زن تهديد ميشه و.... ديگه داره باورم ميشه که زن ها يادشون رفته عشق چيه و ديگه نمی تونن فرق عشق و هوس را بفهمندند! به قول آن عزيز:  هنوز نمی دانند! هزار وعده خوبان يکی وفا نکند!

davood said...

خلاصه آهو جان فقط تو نيستی با ياکريم گرم می گيری و اين گرم شدن بيب بيبی !!! من می خواهم به اتفاق معدودی از دوستان دوست داشتن خالی از هوس را دوباره به شماها ياد بديم! يکيش رجعت دوباره اين دختری که اشتباه رفته بود!شماها بايد بتونين بين عشق و هوس تميز قائل شيد تا انقدر احساساتتان داغان نشود و اين جمله من را هميشه آويز گوش کن که اکثر مردها عوضی اند و مرد جماعت سرتاته يه کرباس است! ـ دوستت دارم داوود ـ

حميد said...

داوود جان! دلبندم! « سيقه» حرام است!!! «صيغه» !!!!

آهو said...

آقاي داوود بحث هاتونو ببرين جايي بكنين كه گوش شنوا داشته باشه.من شنونده ي حرف هاي شما نيستم.چون هيچ چيزي برام نداره.و اگه تكرار بشه مجبورم جور ديگه برخورد كنم.

مازیار said...

با جوابهایی که بقيه به اين آقا داوود دادند اظهار نظر من ديگه جایگاهی نداره اما حيفم اومد به ايشون نگم که : <<عمو جون برای اينکه عمق حقارت خودتو نشون بدی نيازی به اون جمله آخریت ديگه نبود چون چه بسا با مشاهده اون ، خواننده به نهايت حمق شما هم پی ببره >>

alirezz said...

ولی يه چيزی! چند نفر بعد از يه ايست قلبی ۲۰ دقيقه ای دوباره قلبشون راه ميفته؟

Free counter and web stats