Aug 8, 2004

نفسم بالا نمي آيد.


ديگر حالت تهوع پيدا كرده ام از ديدن اين دعواهاي بي ارزش وبلاگي. فحش و ناسزا گويي. مافيا بازي. پشت هم اندازي. دروغ. ريا. عشق ويزيتور. عشق كامنت. جلب توجه كردن به هر قيمتي كه شده. تهمت. چاپلوسي. بادمجان دور قاب چيني. حسادت. كينه توزي. قهر و آشتي هاي منفعت طلبانه. جانبداري هاي منفعت طلبانه. تظاهر به همه ي چيزهايي كه وجود ندارد. ژست هاي آبكي. نقاب هاي رنگارنگ. نقاب هاي رنگارنگي كه در نهايت همه شان نقابند ..


توي وبلاگستان هم كسي به كسي رحم نمي كند.


توي وبلاگستان هم چشمها بسته شده و دهان ها باز. بلانسبت مثل حيوانهای وحشی گوشت هم را می درند.


توي وبلاگستان هم ..


كاش جسارتش را داشتم و جل و پلاسم را براي هميشه جمع مي كردم و مي رفتم قبل از اينكه دير شود. قبل از اينكه بودن در اين فضاي مسموم هم يک عادت شود.


نفسم بالا نمي آيد.


 


 


مي خواستم از امروز بنويسم. از روز مادر. اما چرخي که زدم ديگر رلم نخواست چيزي بگويم.


........


......


....


..


.


.


 


 

15 comments:

pedar said...

روزت مبارک . بعد يادته يه چيزی نوشته بودم که وبلاگستان يه کپی از جامعه واقعي ماست؟
وبلاگستان آرمانشهر نيست... يه کپی کوچيکه از آدمای دور و بر ما..

حميد said...

سلام! اتفاقا اين دعواها، در اين وانفسای تبسم و لبخند، برای من کلی سوژه‌ی خنده  است! خيلی وقت بود که اين‌طور گيس و گيس‌کشی نديده بودم! اين‌قدر جنگ و دعوای خاله‌ و خانباجی نديده بودم! از بس‌که در خانه از اين چيزها نديده‌ايم. از بس‌که مادر نجيب و سربزير است ... از بس‌که مادر است ... می‌دانی؟ گاهی فکر می‌کنم گوهری که در مادر هست، اگر در اين مردم بود، آن‌وقت تو الان بجای حالت تهوع و نفس‌تنگی، ريه‌هايت پر از لذت اکسيژن بود ... راستی روزی را که بنامتان کرده‌اند، تبريک می‌گويم ...

چرتينكوف said...

روز مادر مباركت باشه :)

امیر said...

آخ که این حمید همه چیو قشنگ اونجوری میگه که تو دلته و نمیتونی و بلد نیستی که بگی.این گیس و گیس کشی هم به هر حال نوعی ارضا شدن است لابد.روزتان مبارک.

بزرگ said...

نه نه اصلا حالت خوب نيست .

dalghak said...

:(

. said...

آهو جان سلام :
عريانی و دريدگی ، عفن و گند وبلاگستان که نه بلکه يک شهر و يک اجتماع را رسم کرده ای و فقط مانده رنگ آميزی آنها . تا سرت به دوار نيفتاده انگشتت را به ميهمانی جداره های حلقومت بفرست شايد و فقط شايد اين تابلو کامل شود ..
از سويی در اين مرداب وبلاگستان نيز گلهايی روييده اند که رنگ وبويشان نشان و حسی از وارستگی دارند که من نمی توانم انکارشان کنم ..
                                     (  شاد باشی و شادکام )

واهمه هاي بي نام و نشان said...

...ميدونی اهو...وبلاگ های خوب خيلی راحت مشخص ميشه...خودت هم ميدونی هر چقدر هم جلب نظر بکنن اگه وبلاگ خوبی نداشته باشن مخاطب درست حسابی ندارن....اين کامنت های احمقانه م که براشون مينويسن...خودت ميدونی که...

al said...

نفس بکش نفس بکش. اينجا نفس غنيمته

divoone said...

سلام آهو حوصله نطق ندارم اما منم رفتم خداحافظ تعطيل شد

يوسف said...

سلام .. روزتون مبارک .. من از دعوای خانگی خارج شدم ! .. يواشكي پامو تو كفش خانم رايس كردم .. خانم كاندوليزا رايس ! نمي دونم هم چرا !!؟

زن آبی said...

آهوی عزیز هر وقت خواستی برو ...جز این روزها ... این روزها معرکه می نویسی داری خودت را پیدا می کنی انگار ...

نوشی said...

چی بگم؟ ... بهتره به همون روزت مبارک بسنده کنم و برم.

روهام said...

سلام...نه چون گفتند خنده بر هر دردی دواست نه چون سينماها پر شده از فيلمهای کمدی نه!  دارم به خودم می‌خندم به تمام حماقتم ...خداحافظ

شت نوشت said...

همين گونه مسايل باعث شد كه در وبلاگمون رو به رغم اون همه بازديد كننده ! ! ! و خواهش و تمناي دوستان و بعضا غير دوستان تخته كنيم ! ! ! وگرنه ما كه مطلب كم نمياريم ! ! ! ! ! ! ! !‌
من به جاي مساله سيم ظرفشويي اينجا دچار ياس فلسفي شدم ! ! !
آآآآه ه ه ه ه ه ه ه ه

Free counter and web stats