Mar 21, 2007

عيد همگي مبارك


صد سال به از اين سال ها!


.


.


 

24 comments:

فروغ said...

سلام آهو خانوم.. سال نو ات مبارک. و حتما صد سال به از اين سالها.

آرزوی شادی و سلامتی برات دارم.

نئو said...

سلام سال نو شما هم مبارک

سال خوبی داشته باشين

هم شما هم دخترک

خوش باشين

همين و والسلام

حاج آقا said...

سلامٌ عليکم و رحمهّ الله . بنده هم به نوبهء خود روز والنتاين را به شما همشيرهء محترمه و تمامی مسلمين جهان تبريک عرض می کنم .

آهو said...

حاج آقا دست شما درد نکند. راضی به زحمت نبوديم تا اينجا تشريف بياوريد تبريک ولنتاين بگویيد و مسلمين جهان را هم با ما شريک کنيد!

بهنام said...

سال نوی شما مبارک. نوروز نيامده همه مشتاق آمدنش هستند. با آمدنش اما جای آن همه اشتياق رو ملال و انتظار کشيدن برای به پايان رسيدنش می گيره! ... برآورده شدن آرزو به معنی تکرار نکردنش است. به اين اميد که سال بعد مجبور نباشيد آرزوهای امسال رو تکرار کنيد. شاد باشيد.

آهو said...

آقای بهنام خودتون هستید؟ بهنام بختياری؟دوست قديمی ناديده که با ايميل هاش هميشه منو شرمنده می کنه؟ سال نوی شما هم مبارک.

شهرام said...

سلام . ظاهرا زياد فرصت نوشتن نداری .

سامان said...

رسيد مژده که ايام غم نخواهد ماند... عيدتون مبارک خانوم. دخترکتون رو هم ببوسيد

داريوش said...

نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی

گاهی جای خودمان هم میشود حفره هایی بی سر و ته؛ گاهی جای خودمان هم کنارمان خالیست

سنگ صبور said...

انسان شنيدنی است

سلام دوست من

چه زيبا دقيق و موثر مينويسی

دوست دارم همديگر را بشنويم

پس مرا از ياد نبر

راستی سنگ صبورم ...

رضا said...

سلام سال نو بهانه ای برای من وتو در اين جهان گذرا که برای دردمند طلب خير برای بی درد بيشتر...

از اينا گذشته عرف معلوم و محتوم سال نو مبارک

رویا said...

سال پر از موفقيت و خالی از غبار غم داشته باشی آهو جان .دخترک را که حالا برای خودش خانومی شده چندين و چند بار ببوس .

آهو said...

رويای عزيز من هم برای تو سالی پر از سلامتی و برکت آرزو می کنم.

آهو said...

آقای رضا عيد شما هم مبارک باشه.

آهو said...

سنگ صبور جان ممنون. من هم خوشحال می شم.

آهو said...

ليلي جان عيد شما هم مبارک!

آهو said...

آقای داريوش- شهرام و پدر عزيز سال نوی شما هم مبارک و ممنون از پيامهاتون.

آهو said...

سلام

خدا نکنه ۱۰۰ سال به اين سالها چون سال خيلی بدی بود. اما عيد شما هم مبارک

وفا said...

خواب ديدم خشايارشاه از فرط عصبانيت از فيلم سيصد زنده شده و دارد لشکر جمع مي‌کند تا به هاليوود حمله کند. چشمش افتاد به پوستر احمدي نژاد که شالي سياه و سپيد دور گردنش بود. دستش را مشت کرده دهانش باز و دندانها و زبان کوچکش هويدا بود. عقب عقب رفت با لکنت زبان پرسيد: آقاي بلوچ اين تصوير از آن کيست؟! گفتم اين حاکم امروز ماست. با دو دست چنان بر فرق کوبيد که نقش زمين شد. قبل از رحلت مجدد گفت: آبروي گذشته پيشکش آبروي امروزتان را نجات دهيد

آهوی همينجا! said...

خانم آهو ؛صد سال به از اين سالها؛ با ؛ صد سال به اين سالها ؛ زمين تا آسمان معنيش فرق می کند!

آهوی همينجا said...

آقای وفا خدا نکشدتان با اين توصيفتان!:)

حاج آقا said...

سلامٌ عليکم . تبريک سال۸۷ را هم گفتيد سرکار عاليه . بس است ديگر . گفتيم سال انسجام ملی ، ديگر نگفتيم که تا اين حد پای حرف خودتان بايستيد !

آهوی همينجا said...

سلام حاج آقا! گفتيم امروز هم به مناسبت /روز وحدت ملی و انرژی هسته ای حق مسلم ماست/ ننويسيم.شما به دل نگيريد.

هاله said...

سال‌ای خوب‌ و پر آرامش (یا پر هیجان شاید هم) برات آرزو می‌کنم خانم زیبا. دخترک و مادر رو از طرف من مخصوصا" ببوس. xx

Free counter and web stats