Apr 29, 2009

ورزش می کنیم!

آدم ندید بدیدی که من باشم و خیلی هنر کنم کمی لک و لک اجباری کنم آنهم بعضی مواقع، امروز رفتم پارک ساعی و کلی پیاده روی کردم. هوای ملس و باران نم نم بهاری هوش از سرم برده بود. زنها و مردها با لباس ورزشی از هر سوراخی بیرون می آمدند. یکی از خانمهای شرکت همکارمان را هم دیدم.خوش بحالشان شرکتشان جلوی پارک است. شرکت ما هم خیلی دور نیست. اگر تنبلی نکنم و عرق بعد از پیاده روی را بهانه نکنم چون واقعن دوست ندارم با این حس تا بعد از ظهر کار کنم، صبحها سری به این مرکز حالی حولی مجاز خواهم زد.

3 comments:

دوستي به نام تفكر تنهايي said...

سلام من هم همشريت هستم اما تو زاهدان تحصيل مي كنم با خوندن مطلب تو دلم هوايي شد .ممنون
دوستم تفكري كرده حتما بهش سري بزن

به لیمو said...

خیلی خوبه که نزدیک پارک کار می کنی...ازش استفاده کن

Bannerha said...

تبليغ رايگان وبلاگ شما
افزايش بازيد وبلاگ شما
+400 بازديد روزانه
منتظر شما هستيم

Free counter and web stats