Jan 18, 2010

THE WALL

در بسته است.


جلو بروی با سر خورده ای به دیوار.


معلوم نیست پشت در بسته چیست.


فرسنگها فاصله داری با در.


شاید خیلی چیزها.


شاید هم هیچ چیز غیر از یک چرت تعطیلانه در آرامش یک روز وسط هفته عادی.


من اینجا نشسته ام و نمی دانم پشت در بسته چیست.


می توانم فکر کنم به چرت تعطیلانه در آرامش یک روز وسط هفته عادی.


یا می توانم فکر کنم به خیلی چیزها.


اولی مرا به آرامش دعوت می کند.


دومی به جنون.


حالا انتخاب با من است.


که کدام را ..


اما اگر همیشه انتخاب ها کمک می کردند


آرامش می دادند


اگر همیشه افکار کمک کننده بودند


دنیا بهشت بود


که نیست


دنیا بهشت نیست.


 


 


 

3 comments:

حميد said...

نوشته بود:

آدم به جرم خوردن گندم با حوا
شد رانده از بهشت
اما چه غم
حوا خودش بهشت است!

آذر نظری said...

شاید بجای زیاد فکر کردن ، لازم باشه بهتر دیدن رو امتحان کنی.
دنیا بهشته اگه بتونیم درست ببینیم...
موفق باشی دوست من . زیبا نوشتی

کاوه said...

انتخاب اول آدم هم به بهونه یه دونه سیب همین دنیا بود ، نه بهشت .

Free counter and web stats